Dinamo are încă un sponsor pe echipamentul de joc. Logo-ul noului partener se va regăsi pe șortul oficial de joc, pe partea din spate, în dreapta. Este vorba despre compania mTehnic Group, care are legături cu Certinvest, societate reprezentată de Eugen Voicu, acționarul majoritar Red&White. Contractul a fost negociat și semnat de administratorul special, Vlad Iacob.
„Clubul de fotbal Dinamo București, prin Administratorul Special Vlad Iacob, dorește să transmită următoarele:
Suntem entuziasmați să anunțăm faptul că un jucător important din industria de facility management se alatură clubului! Logo-ul noului partener se va regăsi pe shortul oficial de joc al clubului nostru.
O companie 100% românească, mTehnic Group este un jucător important pe piața de facility management din România, având acoperirea națională și punctele de lucru din 21 de județe.
mTehnic Group a înregistrat o creștere rapidă în ultimii ani, poziționându-se în topul celor mai bune companii de profil, iar pasiunea pentru fotbal a făcut posibilă alăturarea în grupul celor care investesc și cred în viitorul fotbalului românesc", se arată într-un comunicat al clubului Dinamo 1948.
Logo-ul noului partener a fost vizibil pe șorturile fotbaliștilor alb-roșii la meciul cu U Cluj (1-1), disputat etapa trecută, la Mediaș.
Noul sponsor al lui Dinamo, mTehnic, a apărut pe șorturile jucătorilor de la meciul cu U ClujÎn acest moment, Dinamo are 5 sponsori pe echipament
- pe partea din față a tricourilor: Win2.ro, sponsor principal, companie de pariuri nouă pe piața din România, și Renovatio, o companie din domeniul energiei regenerabile.
- pe spatele tricourilor: Regata.ro, firmă care se ocupă cu comercializarea de produse pentru amenajări interioare și exterioare, și 7777 Gaming, companie din portofoliul sponsorului principal.
- pe șorturi: Carpatina și mTehnic Group
Dinamo încasează 1.350.000 de euro de la sponsorii care apar pe tricouri
Dinamo încasează de la sponsorul principal Win2 650.000 de euro, plus bonusuri de 200.000 de euro pentru calificarea în play-off și 100.000 de euro pentru câștigarea Cupei României.
Din informațiile GSP.ro, echipa din "Ștefan cel Mare" va primi de la Renovatio aproape jumătate de milion de euro, iar de la Regata.ro 200.000 de euro pe an.
În total, 1.350.000 de euro, la care se mai adaugă câteva zeci de mii de la sponsorii care apar pe șorturi, dar care sunt integrați într-un pachet mai amplu de publicitate.
Top 5 în Liga 1 în privința sponsorilor principali
- 1. CFR Cluj 1,8 milioane euro/an
- 2. FCSB 1,5 milioane euro/an
- 3-4. Rapid 1 milion euro/an Farul 1 milion euro/an
- 5. Dinamo 650.000 de euro
{{text}}