Manchester United purta din sezonul viitor numele unui nou sponsor pe tricouri. „Diavolii” au dat lovitura și vor încasa anual, până în 2027, 70 de milioane de euro, egalând recordul lui Real Madrid.
Manchester United rămâne un brand care se vinde foarte bine, deși are datorii ce depășesc un miliard de euro. Nu e nicio problemă pentru echipa de pe Old Trafford dacă „Team Viewer”, compania germană care-și face reclamă pe tricourile roșii, a anunțat că reziliază acordul semnat până în 2026.
Contractul a fost încheiat după despărțirea de Chevrolet și nemților nu le-a mai convenit „valorificarea mărcii” și au lăsat-o pe United fără sponsor comercial.
Manchester United, de la sponsori nemți la sponsori americani
„Red Devils” și-au găsit repede un nou partener financiar. Din 2024-2025, United va purta pe tricouri sigla Snapdragon, o companie americană de software, făcând parte din colosul de tehnologie mobilă Qualcomm.
Suma este uriașă, 70 de milioane de euro anual (față de 54,4 milioane de la Team Viewer), cu care egalează astfel cel mai mare acord de sponsorizare din istoria fotbalului mondial.
Este vorba de cel semnat de Real Madrid cu compania de transport aerian Emirates Airlines, pe perioada 2022-2027. Aceeași companie o susține financiar și pe Arsenal, însă cu 25 de milioane de euro în minus pe an.
TOP SPONSORIZĂRI FOTBAL
Echipa | Firma | Suma |
1-2. Real Madrid | Emirates Airline | 70* |
1-2. Man. United | Snapdragon | 70 |
3. PSG | Qatar Airways | 65 |
4. Barcelona | Spotify | 57 |
5. Man. City | Etihad Airways | 55 |
6. Liverpool | Standard Chartered | 53,5 |
7. Juventus | Jeep | 51 |
8. Bayern | T-Mobile | 50 |
9. Arsenal | Emirates Airlines | 45 |
10. Tottenham | AIA | 45 |
* Sumele sunt exprimate în milioane de euro pe an.
900 de milioane de lire sterlineeste suma totală pe care Man. United o va primi conform contractului pe zece ani semnat cu Adidas, sponsorul tehnic al „Red Devils”
{{text}}