Salonul Auto București și-a deschis porțile pentru pasionații de autovehicule, în perioada 10-15 octombrie, în pavilionul B2 și zona exterioară de la Romexpo. Organizatorii au pregătit și o expoziție cu accesorii auto și cea mai modernă tehnologie.
Vizitatorii au fost interesați de noile tehnologii ale mașinilor electrice, în timp ce alții au admirat mașinile mai vechi restaurate ale celor de la ARO și Dacia. Majoritatea s-au orientat după un brand mai accesibil în domeniul electric și hibrid, precum Ssangyong, Hyundai.
GALERIE FOTO. Imagini spectaculoase de la Salonul Auto București 2023
Biletul de intrare costă 60 de lei, iar copiii cu vârsta sub 7 ani și persoanele cu dizabilități au intrare liberă.
VIDEO. Ce i-a interesat pe vizitatori la Salonul Auto: „Autonomia mașinilor electrice încă este o problemă”
Modelele electrice i-au captat pe clienții mai tineri, în timp ce seniorii au rămas cu părerea că mașinile electrice suferă la capitolul autonomie.
„Sunt foarte multe mașini electrice, dar încă n-am curaj să mă încurc la ele. Autonomia încă bate pasul pe loc”, a fost părerea unui senior. În timp ce un altul l-a completat: „M-au impresionat mașinile de la Ssangyong care se fac în colaborare cu Mercedes. Încă nu m-au convins cele electrice, astfel că mă uit mai mult la cele diesel și hibrid”.
Un tânăr a rămas surprins după ce a văzut un modele de la Ford.
„Îmi place că mă pot urca în mașini. Îmi place de la Ford modelul Raptor, care are și cort și e foarte bun pentru o familie, pentru a merge la munte sau cu prietenii”, a spus tânărul.
VIDEO. Cum arată monopostul construit de la zero de studenții de la Politehnică
Participanții au fost impresionați de o mașină de curse realizată de la zero studenții de la Politehnică. Unul dintre proiectanți a explicat modul în care s-a lucrat la această mașină.
„Depinde foarte mult de echipa pe care o avem, astfel că o mașină de acest gen se poate realiza într-un an. În cazul acesteia, totul a ținut nu mai puțin de 8 luni. Mașina aceasta poate participa și pe un circuit, nu este doar de formă. Acum două săptămâni am participat la un concurs cu ea.
E complicat de spus dacă are vreun preț. Doar piesele de pe mașină au costat 45-50.000 de euro, fără transport sau alte lucruri ce țin de nivelul tehnic”, a spus Răzvan Gheorghiță, unul dintre proiectanți.
{{text}}