Pe 28 octombrie, la primul duel Barcelona - Real Madrid al sezonului, echipa catalană va purta pe piept simbolul Rolling Stones, pentru a promova lansarea de mâine a noului album al trupei britanice.
Fondată în urmă cu mai mult de șase decenii, în 1962, la Londra, Rolling Stones a devenit una dintre cele mai mari trupe rock, faimoasă în lumea întreagă.
Rolling Stones, după Drake și Rosalia pe tricoul Barcelonei
În 1970, artistul englez John Pasche (astăzi în vârstă de 78 de ani) a creat simbolul Stones, o gură cu limba scoasă, cel mai cunoscut logo al muzicii rock. Simbol care va apărea pe 28 octombrie, în El Clasico din Catalunya, pe partea din față a tricoului Barcelonei, a anunțat cotidianul Sport.
Clubul blaugrana și Rolling Stones au încheiat un acord prin intermediul Spotify, principalul sponsor al Barcei, cum s-a întâmplat în trecut cu rapperul canadian Drake și cu muziciana catalană Rosalia.
Rolling Stones: „Suntem fani pătimași ai fotbalului"
De ce pactul cu trupa britanică în această lună? Pentru că vineri, 20 octombrie, Mick Jagger, Keith Richards și Ronnie Wood lansează noul album, Hackney Diamonds, primul care include piese noi create în studio, după o pauză de 18 ani.
„Suntem fani pătimași ai fotbalului și suntem recunoscători că Spotify pune logoul nostru pe tricoul Barcelonei pentru a celebra lansarea noului album. Vom sărbători alături de jucătorii aflați pe teren și cu suporterii din lumea întreagă care vor fi conectați la acest meci emblematic", au transmis membrii trupei.
Două ediții exclusive Rolling Stones scoase la vânzare de Barcelona
Logo-ul Stones va fi imprimat și pe tricoul echipei feminine a Barcelonei, pe 5 noiembrie, la confruntarea cu FC Sevilla, pe „Estadi Johan Cruyff".
Pe 23 octombrie, vor fi scoase la vânzare două ediții exclusive, anunță Sport. Una de bază, cu 1.899 de tricouri, și alta specială, cu numai 22 de tricouri, toate semnate de jucătorii titulari din cele două meciuri.
{{text}}