Winner a numit un nou CEO, în persoana lui Nicklas Zajdel , ocazie cu care a anunţat că schimbă strategia de dezvoltare, mizând pe digital. Reorientarea direcţiei de business susţine obiectivul companiei de a fi alături de jucători prin îmbunătăţirea experienţei în mediul digital şi stimularea adopției inteligenţei artificiale. Cu această ocazie, Nicklas Zajdel a vorbit despre viitorul companiei Winner şi despre oportunităţile de pe piaţa românească a pariurilor şi jocurilor de noroc.
- Sunteţi la prima experienţă managerială în România?
- Am început să lucrez în industria pariurilor şi a jocurilor de noroc în 2007, iar din 2009 am avut roluri de conducere. Din 2012, am manageriat echipe de operaţiuni internaţionale cu responsabilităţi comerciale, inclusiv în calitate de VP Business Operations la Playtech, General Director pentru Ladbrokes Digital şi General Director of Operations la Fortuna Entertainment Group.
- Cum vi se pare piaţa românească a pariurilor online?
- Piaţa de pariuri online din România este foarte interesantă deoarece majoritatea produselor sunt permise sub licenţă, inclusiv jocurile online, care reprezintă o categorie importantă pentru mărcile de pariuri. De asemenea, e un lucru pozitiv să vedem iniţiative de joc responsabil pe această piaţă, iar eu, împreună cu echipa Winner, credem ferm în practici de afaceri durabile şi de protecţie a jucătorilor.
- Ce specificitate a pieţei româneşti aţi remarcat?
- Pentru a fi relevante şi competitive pe piața românească, mărcile trebuie să ofere o propunere de pariere bine diversificată şi localizată. Un alt fapt important este că pe piaţa românească majoritatea produselor de pariere şi de jocuri de noroc sunt permise sub licenţă, ceea ce înseamnă că nu numai produsul de pariere (sportsbook) trebuie să fie competitiv, ci şi oferta de jocuri: sloturi, jocuri de masă sau jocuri live, inclusiv Live Casino.
- Winner se situează acum pe poziţia a 6-a într-un clasament al operatorilor on-line de pariuri. Care este potenţialul actual al platformei Winner?
- Cred că există un potenţial excepţional pentru serviciile online oferite de Winner. Am încredere că Winner are capacitatea de a oferi inovaţii unice pe piaţă şi de a dezvolta avantaje competitive într-un mod agil şi eficient. De altfel, în următoarele 6-12 luni vom lansa multe funcţionalităţi noi pentru produse, iar unele dintre ele nu au fost disponibile niciodată pe piaţa românească.
- Care este obictivul pe termen scurt? Dar ca perspectivă în timp?
- Strategia pe termen scurt a companiei Winner se concentrează pe implementarea unei abordări digitale, împreună cu îmbunătăţiri ale produsului de pariere sportiv, accent pe campanii de marcă şi marketing, împreună cu îmbunătățirea experienţei utilizatorilor Winner şi a ofertei de jocuri.
- Ce medii de promovare preferaţi? Și de ce?
- Cred că este necesară o combinaţie între media tradiţională şi cea digitală pentru ca o marcă de pariuri să-şi poată atinge publicul, în special într-o fază de creştere. Vom aplica metodologii econometrice pentru a ne asigura că avem mixul potrivit şi vom crește, de asemenea, prezenţa noastră generală în media, inclusiv prin modalităţi inovatoare de a ajunge la publicul nostru.
- Care este experienţa dumneavostră ca manager în domeniul pieţei de gambling?
- Am o experienţă de aproape 17 ani în diverse funcţii din industria de pariuri şi a jocurilor de noroc, extinsă în domeniul marketingului şi a operaţiunilor de afaceri. Am manageriat echipe mari în multiple locaţii geografice şi pieţe. Am început ca affiliate manager în 2007, apoi am gestionat o marcă de poker online în 2009-2010. Am evoluat în cadrul Playtech începând cu 2010, în calitate de VP Business Operations, cu scopul de a pune în funcţiune operaţiunile pentru noi mărci în pieţele reglementate. Am avut, de asemenea, norocul de a face parte din mega fuziunea dintre Ladbrokes şi Coral în 2016, când două dintre cele mai mari mărci britanice de pariere s-au unit într-o nouă companie, Ladbrokes Coral Group PLC. La început, am fost Chief Digital Officer, gestionând toate aspectele afacerii digitale, apoi am fost numit Omnichannel Director. În 2019, am fost recrutat de grupul Fortuna Entertainment Group, deţinut de Private Equity, în calitate de General Director of Operations şi am avut prima mea experienţă pe piaţa românească, cu mărcile Fortuna şi Casa Pariurilor.
- Care sunt factorii ce aduc performanţă unei platforme de pariuri online?
- În primul rând, calitatea produsului și experiența jucătorului sunt cele mai importante, urmate de nivelurile de angajament și posibilitățile de divertisment pe platformă.
- Veniţi pe un fond de schimbare legislativă, care aduce multe elemente noi în funcționarea, taxarea, licențierea sau autorizarea companiilor de pariuri şi de jocuri de noroc. Cum credeți că va evolua Winner în noile condiții de piață?
- Winner se va concentra asupra dezvoltării și îmbunătățirii experienței jucătorilor online, cu adoptarea inteligenței artificiale pentru a îmbunătăți eficiența marketingului și pentru a oferi jocuri și funcționalități inovatoare. Ca un jucător important pe piață, dorim să inovăm în mediul online, unde vedem cel mai mare potențial de creștere în viitor și să ne îndreptăm către o poziție în Top 3 pe termen mediu.
- Puteți evidenția valorile brandului pe care îl manegeriați?
- Valorile Winner - Încredere, Onestitate și Respect - sunt fundamentale și reflectă angajamentul nostru pentru practici de afaceri durabile. Inovarea produsului online și experiența jucătorilor vor fi în centrul misiunii noastre în viitor.
- Care sunt condițiile ideale pentru o platformă de pariuri pentru a deveni lider de piață?
- Produsul trebuie să fie de cea mai înaltă calitate, nu există niciun substitut pentru un produs excelent pe piața românească de astăzi. Apoi, clientul trebuie să simtă că experiența produsului este bună, este ușor și convenabil să ajungi unde dorești. Următoarea etapă este stratul de angajament și marketing, cu cât produsul poate comunica / se poate adapta în jurul preferințelor și comportamentului jucătorilor, cu atât mai mult jucătorul se va bucura de el. Dincolo de o platformă tehnică excelentă, fiecare serviciu trebuie să fie proiectat și livrat cu excelență: plățile, serviciile pentru clienți, promoțiile și loialitatea. În fine, marketingul creativ și conexiunea cu publicul sunt imperative pentru o marcă de succes.
- Vor continua acționarii companiei să investească în continuare?
- Sunt entuziasmat să mă alătur Winner în calitate de CEO datorită potențialului de creștere și interesului acționarilor de a investi pe termen lung în brand și echipă. Suntem focusaţi cu privire la obiectivele noastre pe termen scurt, mediu și lung, avem acces la oportunitățile din România, astfel că investițiile suplimentare în Winner fac deja parte din strategia noastră și au fost deja convenite.
{{text}}