Jurgen Klopp, managerul lui Liverpool, și internaționalii germani Serge Gnabry și David Raum investesc în „Prematch“, o aplicație în genul Transfermarkt. Aceasta este dedicată, deocamdată, fotbaliștilor amatori.
Trei personalități ale fotbalului german intră în afaceri. Împreună! Este vorba despre managerul lui FC Liverpool, Jugen Klopp, și despre internaționalii germani Serge Gnabry și David Raum, care au decis să investească într-o aplicație de genul transfermarkt.de. Aceasta se numește „Prematch” și este rezervată, deocamdată, jucătorilor din fotbalul amator.
„La fel ca și pentru mine, la SV Glatten, aproape toate carierele fotbaliștilor au început într-un club de amatori”, și-a motivat Klopp decizia de a băga bani în start-up-ul fondat în 2021 la Koln. Aplicația a fost lansată anul trecut, iar toți jucătorii primesc un profil cu propriile lor date și statistici. De asemenea, majoritatea au și cote de piață, exact ca pe transfermarkt.de.
Proiectul s-a bucurat deja de-o „injecție” de 1,7 milioane de euro
Klopp, Gnabry și Raum nu sunt primii care investesc în „Prematch“. Anul trecut, proiectul s-a bucurat deja de-o „injecție” de 1,7 milioane de euro din partea câtorva oameni de afaceri.
Ce sume au băgat managerul lui Liverpool și vedetele naționalei Germaniei nu se știe. Dar scopul este clar. Start-up-ul își dorește să folosească banii pentru a extinde în continuare sectorul de tineret și juniori.
Jurgen Klopp debutează astfel în afaceri. Gnabry este implicat și în modă
De asemenea, compania are în vedere „păstrarea valorilor fotbalului, în speță autenticitatea, emoționalitatea și pozitivitatea, și își propune ca oportunitățile de digitalizare să fie accesibile și fotbalului amator”.
Pentru Klopp este primul business în care se implică. La fel, Raum, În schimb, Gnabry este pasionat de modă și s-a implicat activ în câteva afaceri în domeniu.
El a și declanșat un scandal de proporții în iarnă, când, între două meciuri ale echipei de club, Bayern, a participat la săptămâna modei de la Paris.
{{text}}