Campionate

O poză cu jucătorii lui Real Madrid i-a enervat pe cei de la Adidas! Imaginea virală a fost ștearsă de „galactici”

Eduardo Camavinga dă linia modei la Real Madrid

Articol de Daniel Scorpie  —  vineri, 01 decembrie 2023

Eduardo Camavinga (21 de ani) a avut, după victoria cu Napoli (4-2) din grupele Ligii Campionilor, ideea ca fiecare fotbalist din lotul Madridului să se fotografieze cu ochelarii pe care-i poartă. Colajul cu 20 de poze a strâns peste 2,4 milioane de like-uri, dar a trebuit să fie șters de pe rețelele sociale din motive legate de sponsori.

Atmosfera la Real Madrid este foarte bună, după ce vicecampioana Spaniei a trecut în poziția de lider în LaLiga și a câștigat din nou cu Napoli în grupele Champions League (4-2). Pentru a marca parcursul fără greșeală din Ligă, 

Eduardo Camavinga a venit cu propunerea ca fiecare jucător să se pozeze cu ochelarii de soare pe care-i poartă în mod obișnuit. Zis și făcut, după care mijlocașul francez (încă indisponibil, din cauza unei accidentări) le-a adunat într-un colaj de 20 de fotografii și l-a postat joi noaptea pe rețelele de socializare.

Au făcut fotografii și jucătorii accidentați

Kroos, Rodrygo, Valverde, Brahim, Ceballos și Bellingham au purtat ochelari cu lentile verzi, care le acopereau fața, asemănători celor propuși de Camavinga. Nu au lipsit din poza de grup nici Modric, Vinicius sau Arda Guler, prezenți pe „Bernabeu", în ciuda problemelor medicale pe care ei le acuză. Toate bune și frumoase, numai că de la această poză pusă pe Instagram și care s-a viralizat foarte repede (a adunat în numai două zile peste 2,4 milioane de like-uri!) era cât pe ce să se declanșeze un conflict internațional între sponsori.

https://twitter.com/AdriRM33/status/1730026675633627153

Bellingham este printre imaginile Adidas

Ochelarii sunt produși de Nike, iar elevii lui Carlo Ancelotti au contract de echipament sportiv cu rivalul Adidas! Așa că poza a trebuit să fie ștearsă de pe contul lui Camavinga, deși fusese deja distribuită de foarte mulți suporteri blancos. Una dintre imagini a stârnit rapid valuri mari pe net, Bellingham fiind unul dintre principalii reprezentanți din portofoliul Adidas. 

Singurii care nu au provocat discuții au fost Carvajal (Puma) și Rüdiger (Under Armour), care au purtat alți ochelari. „Toți au părut încântați de ideea lui Camavinga, dar mai ales cei de la Nike, bucuroși că, fără să vrea, fotbaliștii blancos au făcut reclamă pentru gigantul nord-american și au stârnit mânia celor de la Adidas", au comentat jurnaliștii de la Relevo.

120 de milioane de europrimește Real Madrid în fiecare sezon de la sponsorul principal Adidas, care a impus prin contract exclusivitate la toate aparițiile în teren și în public. Acordul e valabil până în 2028

Citește și alte știri de fotbal internațional

Show more
Loading ...
Failed to load data.

Show more
Loading ...
Failed to load data.