Sâmbătă seară, de la ora 20:00, Pro TV a difuzat tradiționalul film de Crăciun „Singur acasă” sau „Home Alone”. În același timp, pe trei posturi de sport a avut loc, aproape în același interval orar, duelul dintre FCSB - Hermannstadt 3-0. Cum arată audiențele?
„Singur acasă”, comedia lansată în urmă cu mai bine de 30 de ani, pe 16 noiembrie 1990, n-a avut nicio emoție și a distrus tot ce se putea în programele transmise, sâmbătă, în România.
La nivel național 18+, filmul „Singur acasă”, care a fost nominalizat la două premii Oscar și la două Globuri de Aur, a fost urmărit de 1.694.000 de persoane, fiind lider absolut de audiență la nivelul întregii zile!
În intervalul orar 19:58 - 22:08, filmul cu Kevin McCallister în rolul principal a avut un share de 26,8%, ceea ce reprezintă numărul de televizoare deschise în acel moment, pe teritoriul României, pe Pro TV.
Câte lume s-a uitat la meciul FCSB - Hermannstadt
În ceea ce privește meciul jucat pe Arena Națională, duelul dintre FCSB și Hermannstadt a fost urmărit cumulat, Digi și Prima Sport de 709.000 de persoane. La DigiSport s-au uitat în intervalul orar 20:01 - 21:55, 582.000 de telespectatori, iar la Prima, doar 127.000.
Conform audiențelor intrate în posesia GSP.RO, meciul difuzat de Orange Sport nu apare în TOP 200 all-day, ceea ce înseamnă că mai puțin de 53.000 de persoane s-au uitat la meciul FCSB-ului pe acest canal TV.
Dacă la „Singur acasă” s-au uitat pe Pro TV, 1.694.000 de persoane, în același timp pe Antena 1 la emisiunea iUmor erau doar 541.000 de telespectatori, diferența fiind de trei ori mai mare!
Pro TV a pus monopol pe audiență! Cum arată clasamentul all-day pentru ziua de sâmbătă
Program | Telespectatori |
Filmul „Singur acasă” | 1.694.000 |
Știrile orei 19 | 1.309.000 |
Știrile din sport 19 | 1.263.000 |
Filmul „Alpha” | 1.033.000 |
Știrile orei 7 | 797.000 |
{{text}}