GSP special   •   Publicitate   •   Advertorial

Împreună spre 0%” - mesajul Kindred de promovare a Jocului Responsabil pe tricourile echipelor FC Botoșani și FC Hermannstadt

Articol de Gazeta Sporturilor   —  vineri, 19 ianuarie 2024

În premieră în fotbalul din România, un mesaj puternic cu privire la jocul responsabil este asociat imaginii unui sponsor pe tricourile echipelor partenere. 

Kindred Group, sponsor oficial al echipelor de fotbal FC Botoșani și FC Hermannstadt, a decis să promoveze și în România mesajul „Împreună spre 0%”. Acesta va fi inscripționat pe tricourile de joc ale formațiilor sponsorizate, fiind acum în prim-plan, alături de logo-ul Unibet.

Decizia validează și pe plan local angajamentul celor de la Kindred cu privire la ținta ambițioasă, în spiritul conceptului de fair-play: scăderea până la Zero a veniturilor provenite de la jucătorii vulnerabili, în viitorul apropiat.

Cele mai bune servicii în materie de pariuri sportive și jocuri de cazino online trebuie să vină la pachet cu o atitudine corectă, deplin echilibrată, consideră Kindred Group. Compania este constant activă în implementarea unor mecanisme complexe în favoarea Jocului Responsabil, de la instrumente tehnice la partea de educare a publicului. 


Marian Ignat, președinte al clubului FC Botoșani:

„Suntem deosebit de bucuroși că clubul nostru se alătură misiunii Împreună spre 0% și că astfel, împreună cu sponsorul nostru Unibet, parte a grupului Kindred, vom avea ocazia să fim parte a unei premiere. Pentru prima dară în România, un sponsor își va schimba mesajul de pe tricoul de joc pentru a promova o cauză, iar această acțiune ne face să fim mândri de acest parteneriat.”, a declarat Marian Ignat, președinte al FC Botoșani.

„În fotbal a juca responsabil înseamnă să tratezi fiecare meci ca și cum ar depinde întreg sezonul de el. Să joci, să lupți pentru fiecare minge, în fiecare moment al partidei. Noi, FC Hermannstadt, chiar jucăm responsabil! Alături de Unibet mergem Împreună spre 0%”, este mesajul reprezentaților clubului FC Hermannstadt.

Andreas Nichilciuc, Country Manager Unibet România, a declarat:


„Inițiativa Împreună spre 0% nu este doar o premieră, ci și o continuare a angajamentului grupului Kindred pentru susținerea si promovarea jocului responsabil in România. După anunțul de la finalul anului trecut, continuăm seria inițiativelor si a programelor dedicate asigurării unui mediu sigur de joc pentru clienții noștri. Pe lângă prezența pe tricourile de joc ale celor 2 echipe, FC Hermannstadt si FC Botoșani, mesaje de joc responsabil vor fi afișate si pe ecranele LED din jurul terenului de joc la majoritatea cluburilor din prima liga. Scopul inițiativei Împreună spre 0% este de a încuraja o abordare responsabilă a jocurilor de noroc din România din partea tuturor actorilor implicați, de la jucători și operatori până la autorități.”

Practicarea jocurilor de noroc în siguranță și doar la nivel de distracție este așadar o țintă asumată de Kindred Group, probabil cea mai fermă acțiune a unui operator de gambling. 

Acest gen de promovare a Jocului Responsabil este deja utilizat de companie de mai bine de un an în străinătate, acolo unde mesajul „Împreună spre 0%” este afișat pe echipamentul de joc al formațiilor Glasgow Rangers și Middlesborough. Acum, pentru prima dată în fotbalul românesc, un astfel de mesaj apare pe tricourile jucătorilor din Liga 1.

Dincolo de demersul unic de afișare a îndemnului în favoarea Jocului Responsabil pe tricourile de joc ale echipelor sponsorizate, Kindred este implicată și în alte acțiuni pe aceeași direcție fundamentală. Printre demersuri se evidențiază campanii derulate pe rețelele de socializare și în media, precum și decizia de afișare a unor mesaje de promovare a Jocului Responsabil pe panourile LED ce înconjoară stadioanele pe care evoluează anumite echipe din primul eșalon al fotbalului românesc.

Foto împreună spre Zero aici

Ce înseamnă „Împreună spre 0%” - angajamentul internațional al Grupului Kindred pentru fair-play în gambling

Reducerea până la zero a încasărilor provenite de la jucătorii vulnerabili este angajamentul asumat de Grupul Kindred pe toate piețele pe care operează, deci și în România, piață pe care brandurile Unibet și Vlad Cazino beneficiază de licență ONJN.

Jocul responsabil este promovat pe platformele de pariuri online și cazino online, călătoria spre 0 începând încă din anul 2020. Rezultatele obținute până acum demonstrează eficiența metodelor aplicate – investiții în tehnologie și educație a clienților. 

Printr-o sumă de mecanisme, utilizatorii sunt orientați spre atitudinea corectă, echilibrată, în sesiunile lor de distracție la jocuri de noroc pe internet. Astfel, pe platformele operate de Kindred, s-a redus semnificativ procentul veniturilor generate de jocuri de noroc dăunătoare în ultimii ani, deci se poate spune că ținta 0% este din ce în ce mai aproape.

Kindred Group, operator de top

Unul dintre cei mai importanți operatori internaționali de gambling, Kindred Group are peste 30 milioane clienți în țări din întreaga lume, inclusiv SUA, Europa si Australia. Portofoliul companiei include în prezent 9 branduri, printre care Unibet - flagship-ul companiei - și Vlad Cazino, un brand conceput special pentru piața din România.

Cu peste 1.600 de angajați, listat la Nasdaq Stockholm Large Cap, membru European Gaming and Betting Association (EGBA), membru fondator la IBIA (International Betting Integrity Association) și certificat eCOGRA, Kindred activează cu succes de peste 25 de ani pe piața globală de jocuri de noroc.

Show more
Loading ...
Failed to load data.

Show more
Loading ...
Failed to load data.