Un jurnalist de la publicația daneză Tipsbladet, Bager Thogersen, a descoperit că Fabrizio Romano, ziaristul italian specializat pe zona transferuri, percepe taxe pentru tweeturile pe care le publică pe platforma X.
În ultimii ani, Fabrizio Romano a devenit o adevărată instituție în materie de transferuri. Jurnalistul italian știe tot ce mișcă pe piața de profil, e primul care află unde semnează marile vedete, iar când anunță o tranzacție, poți fi sigur că așa și este.
Jurnalistul Bager Thogersen a investigat o informație publicată de Fabrizio Romano și dezmințită de FC Copenhaga
Până deunăzi! Romano a dezvăluit recent celor 20 de milioane de followers ai săi că supertalentul suedez Roony Bardghji (18 ani) n-ar mai dori să-și prelungească acordul cu FC Copenhaga, scadent în 2025. Și că mai multe cluburi de top din Europa l-ar avea pe listă.
Gruparea danează a negat însă informația. Iar ziaristul danez Bager Thogersen, de la revista Tipsbladet, a pornit pe fir și a aflat detalii despre cum a devenit italianul un guru al transferurilor. Iar acum îi aduce acuzații grave.
Fabrizio Romano ar fi negociat acorduri de sponsorizare cu cluburile. Percepe taxe pentru a le menționa în știri
Thogersen susține că echipa lui Romano a încercat să negocieze acorduri de sponsorizare cu cluburile. Iar acestea ar trebui să plătească pentru ca el să le menționeze în știrile sale de transfer.
„Știu că Fabrizio Romano este sărbătorit ca un zeu pe rețelele de socializare. Dar trebuie să spun că el primește foarte des informațiile sale de la agenții jucătorilor și se dovedește a fi un purtător de cuvânt al agendei lor”, a spus ziaristul de la Tipsbladet despre italian.
Impresarii lui Roony Bardghji voiau să pună presiune pe FC Copenhaga cu ajutorul lui Fabrizio Romano
Așa ar fi stat lucrurile și cu Bardghji. „În acest caz particular, se pare că cei din jurul jucătorului vor să trimită un mesaj pentru a pune presiune pe FC Copenhaga. Nu poți numi asta jurnalism”, susține jurnalistul danez.
Concluzia lui Thogersen: „Este o afacere în care cluburile și agenții trebuie să plătească pentru publicitate, iar asta nu poate fi numit niciodată jurnalism. Ceea ce ar trebui să arate ca jurnalism este, în schimb, condus de interese pur comerciale.”
Fabrizio Romano cere 1.000 de dolari pentru un tweet și 6.000 pentru un videoclip
Potrivit acestuia, informațiile despre transferuri ar fi publicate de Fabrizio Roman pe X, fostul Twitter, în schimbul unor bani. Poți fi menționat într-un tweet pentru aproximativ 1.000 de dolari. Iar într-un videoclip, în schimbul a 6.000 de dolari.
Ce spune acuzatul? Contactat de Thogersen, jurnalistul italian nu a vrut să comenteze acuzațiile care i se aduc în Tipsbladet.
{{text}}