Campionate

Influencerii au preluat fosta adversară a lui FCSB » Clubul și fanii au luat foc: „FIFA în viața reală?! INACCEPTABIL!”

ViscaBarca, cel mai mare vlogger pe conținut despre fotbal din Germania / Foto: Instagram

Articol de Emanoil Ursache  —  Thursday, 07 March 2024

Trei influenceri germani au ajuns acționari la Aalborg, fosta adversară din Europa League a lui FCSB, iar primele gesturi i-au enervat deja pe fani, care au emis un comunicat comun cu șefii liderului din al doilea eșalon din Danemarca.

Aalborg a anunțat că a purtat un dialog constructiv cu mai multe grupări ale fanilor echipei precum AaB af 1885, AaB Support Club și Vesttribune, care a liniștit apele printre suporteri.

După ce SSE 22, compania fostului internațional german Thomas Hitzlsperger, a cumpărat cu două milioane de euro 20 % dintre acțiunile lui Aalborg, trei influenceri din Germania au fost aduși cu această ocazie în structura echipei, pentru a-i crește popularitatea pe rețelele sociale.

Influencerii au preluat fosta adversară a lui FCSB » Clubul și fanii au luat foc

Inițial, totul a decurs conform planului. Numărul urmăritorilor de pe Instagram pentru Aalborg a crescut cu 25 %, însă cei 3 influenceri s-au lăudat pe rețelele de socializare că nu știu nimic despre club și că se vor implica direct în strategia danezilor.

Sascha Hellinger, un comediant, și Trymacs, gamer de pe YouTube, au spus că nu au habar absolut deloc de istoria lui Aalborg, grupare câștigătoare de 4 ori a campionatului în Danemarca și de 3 ori a Cupei.

Trymacs, gamer de pe YouTube
Sascha Hellinger, comediant

Mai mult decât atât, ViscaBarca, cel mai mare vlogger pe conținut despre fotbal din Germania, a zis într-un videoclip că se va juca FIFA în viața reală atunci când va face transferuri la Aalborg.

La auzul acestor declarații, ultrașii din Vesttribune au emis un comunicat de presă prin care au precizat că nu vor accepta ca echipa lor de suflet să fie tratată ca o jucărie.

„Vesttribune și membrii constituenți sunt surprinși de faptul că influencerii de pe YouTube pot proclama proprietatea asupra clubului nostru.

Și este complet și cu totul inacceptabil ca orice coproprietar al clubului să considere Aalborg ca fiind un «joc FIFA»”, a fost reacția ultrașilor lui Aalborg.

În acest context, conducerea lui Aalborg a fost nevoită să poate un dialog de urgență cu fanii clubului pentru a remedia criza de imagine declanșată de cei 3 influenceri.

„Unele declarații din videoclipuri au fost înșelătoare și s-a clarificat, în dialog cu toate părțile implicate, că toate deciziile referitoare la aspectele sportive ale clubului, atât trecute, cât și viitoare, sunt luate exclusiv de conducerea AaB.

Cei trei influenceri germani, Trymacs, ViscaBarca și Sascha Hellinger, nu fac parte din operațiunile clubului și nici nu se implică în strategia clubului”, menționează șefii lui Aalborg, conform site-ului aabsport.dk.

Aalborg, umilită de FCSB

Aalborg e o echipă cunoscută de fanii de România, după ce a înfruntat-o pe FCSB în 2014. „Roș-albaștrii” au obținut atunci un rezultat istoric în grupele Europa League.

Formația antrenată de Costel Gâlcă la acea vreme s-a impus în Ghencea cu un scor-record de 6-0! Marcau Lucian Sânmărtean, Raul Rusescu (dublă) și Claudiu Keșeru (hattrick).

VIDEO GSP LIVE » Raul Rusescu nu are dubii cine îl poate înlocui pe Ngezana în derby-ul cu Rapid: „Dacă este apt Chiri, va juca titular”

>

Citește și:

Show more
Loading ...
Failed to load data.

Show more
Loading ...
Failed to load data.