International   •   Campionate   •   MERCATO

Cluburile confirmă dezvăluirile. Fabrizio Romano le-a cerut bani!

Fabrizio Romano / Foto: Imago

Articol de Aurelian Botezatu   —  joi, 07 martie 2024

FC Copenhaga și Valerenga au confirmat pentru revista daneză Tipsbladet că celebrul specialist în transferuri Fabrizio Romano le-a cerut bani ca să apară în tweeturile sale pe platforma X.

Nu demult, revista daneză Tipsbladet dezvăluia că jurnalistul italian Fabrizio Romano, devenit celebru pentru precizia cu care anunță perfectarea transferurilor în toată Europa, percepe taxe pentru tweeturile și videoclipurile pe care le publică pe platforma X.

FC Copenhaga și Valerenga confirmă practicile lui Fabrizio Romano

Confirmarea a venit de la două cluburi cărora Romano și firma cu care lucrează, Memmo, le-au cerut bani pentru a le menționa în mesajele pe care le postează. Este vorba despre gruparea daneză FC Copenhaga și despre norvegienii de la Valerenga Oslo.


Publicați amintită a primit chiar documente care arată că Memmo le-a oferit celor două cluburi servicii de PR. Target: publicitate internațională, garantată de tweeturile jurnalistului care are peste 20 de milioane de followers pe „X”.

Lui Valerenga Oslo, Fabrizio Romano i-a cerut 1.000 de euro la un transfer

O altă publicație, „Idrettspolitikk.no”, din Norvegia, a scris că celor de la Valerenga li s-a oferit, printre altele, să raporteze un transfer prin contul lui Romano ca fiind perfectat pentru a obține expunere pe piață. Prețul: 1.000 de euro.

„În cei șapte ani ai mei în fotbalul de top, am primit multe solicitări speciale, dar niciodată așa ceva. Acesta ar trebui să fie unul dintre cei mai faimoși jurnalişti din lume?


Este o prostie și îmi amintesc că nu l-am mai urmărit pe rețelele de socializare după incident”, a declarat managerul de marketing al lui Valerenga la acea vreme, Mehran Amundsen-Ansari, pentru „Idrettspolitikk.no”.

Primul care a dezvăluit prețurile pe care le practică Fabrizio Romano a fost un jurnalist danez de la Tipsbladet

Amundsen-Ansari susține că „din perspectivă comercială, cu siguranță ar fi generat mai mulți followers și, de asemenea, ar fi oferit sponsorilor o mai mare vizibilitate. Dar din punct de vedere etic ar fi fost greșit.”

Ziaristul danez Bager Thogersen, de la Tipsbladet, primul care a demascat practicile lui Romano, plecând de la cazul jucătorului Roony Bardghji (18 ani, FC Copenhaga), a dezvăluit că specialistul în transferuri solicită 1.000 de euro pentru un tweet și 6.000 pentru un videoclip.

VIDEO. GSP LIVE » Raul Rusescu nu are dubii cine îl poate înlocui pe Ngezana în derby-ul cu Rapid: „Dacă este apt Chiri, va juca titular”

Mai puteți citi:

Show more
Loading ...
Failed to load data.

Show more
Loading ...
Failed to load data.