• Antrenorul legendar Mourinho inspiră echipa TOPPS înaintea campionatului din Germania așa cum numai el poate
• Film de campanie în care apar influenceri celebri din Europa: Jeremy Lynch de la F2 Freestylers (Regatul Unit), Omar Amoum (Italia), Knossi, Aaron Troschke și PushDich TCG (toți din Germania)
Cu doar patru luni rămase până la meciul de deschidere al UEFA EURO 2024, pregătirile pentru campionat sunt în plină desfășurare. Nu doar în țara gazdă, Germania, ci și în birourile Fanatics Collectibles - sediul brandului de cartonașe de colecție TOPPS. Și direct în mijlocul acțiunii: Ambasadorul TOPPS și celebrul manager José Mourinho.
După ce legendarul antrenor a creat un succes uriaș de memă pe TikTok imediat după ce a anunțat parteneriatul dintre Fanatics Collectibles și UEFA („Sunt José Mourinho”), „Cel Special” își folosește acum toate abilitățile motivaționale și personalitatea carismatică să aducă angajații Topps la performanță maximă. Acest lucru este vizibil în noul clip amuzant de la agenția de creație Jung von Matt SPORTS, publicat pe diverse platforme de rețele de socializare începând de astăzi și realizat de compania de producție video 27km (regizor: Peter Lydon).
Alături de Mourinho, creatori de conținut de renume internațional, cum ar fi Jeremy Lynch de la The F2 (Regatul Unit), Omar Amoum (Italia), Knossi, Aaron Troschke și PushDich TCG (toți din Germania), vor avea scurte apariții ca invitați. Clipul este unul dintre cele trei filme ce vor fi lansate în săptămânile ce urmează. În prima parte Mourinho motivează echipa TOPPS privind UEFA EURO 2024, iar partea a doua și a treia se concentrează pe produsele TOPPS de bază - legendarul album de abțibilduri și cartonașele Match Attax.
Patrick Rausch, Director de Marketing EMEA la Fanatics Collectibles: „Cu această campanie, așteptările pentru UEFA EURO 2024 cresc considerabil pentru noi, în calitate de partener oficial. José Mourinho ne va arăta din nou de ce i se spune „Cel Special” și de ce el este alegerea noastră perfectă ca ambasador al brandului și manager de produs. După ce, primul film în care apare un José autoironic a atins imediat cote înalte de popularitate, sunt sigur că următoarele clipuri, în care apar un număr de influenceri binecunoscuți, vor cuceri și ele inimile fanilor fotbalului european.”
Felix Appelfeller, Director de Sponsorizări al Jung von Matt SPORTS: „Împreună cu TOPPS și José Mourinho, ne bucurăm să lansăm următorul capitol din strategia noastră de trei ani pe drumul spre UEFA EURO 2024.
După anunțul privind parteneriatul nostru legendar din 2022 și popularitatea creată în urma memelor de pe TikTok „Eu sunt José Mourinho”, vom face următorul pas concentrându-ne pe produsele de colecție și pe compania TOPPS. Cu Mourinho ca antrenor și un număr de creatori de conținut internaționali pe banca de rezerve. În același timp, lucrăm deja la următorul moment special, ce va fi lansat în paralel cu produsele finale EURO.”
{{text}}