KU Leuven, aflată pe locul al 12-lea în Pro League din Belgia, și-a surprins fanii cu ultima inovație în materie de echipament sportiv. A încercat să sugereze o halbă de bere, cu mult galben și puțin alb. Noile tricouri le-au purtat noroc elevilor lui Oscar Garcia, care au rupt seria de cinci meciuri fără victorie cu un 1-0 cu Mechelen.
Când vine vorba de a atrage atenția fanilor în materie de tricouri, cluburile de fotbal caută să lanseze unele colecții speciale, cu impact major și-n ceea ce privește marketingul. Este și cazul unui club din divizia de elită a Belgiei, care a inagurat al treilea rând de echipament.
Jucătorii lui KU Leuven l-au îmbrăcat la ultima etapă din sezonul regulat și le-a purtat noroc. Gazdele au învins-o, duminică, pe Mechelen (1-0), după ce în precedentele 5 etape nu obținuseră decât două puncte și ajunseseră destul de aproape de zona retrogradării.
Leuven e considerat drept „capitala berii"
Noile tricouri sunt predominat în galben, combinat pe porțiuni mai mic cu alb, designul deosebit sugerând că ar fi vorba de o halbă de bere. De unde această alegare de marketing? E foarte simplu, pentru că în orașul situat la estul Bruxelles-ului se află cea mai mare fabrică de bere din lume, Anheuser-Busch InBev, iar Leuven este considerat „capitala berii".
Echipa este amenință cu retrogradarea!
Fanii și-au comandat online noile tricouri sau au luat cu asalt magazinele clubului pentru a nu scăpa ocazia de a se afișa în galben pe „King Power at Den Dreef Stadion", aflat în orășelul Heverlee. Galbenul nu apare însă deloc pe stema lui Oud-Heverlee Leuven, culorile de bază fiind roșu, negru și verde.
Echipa pregătită de Oscar Garcia are 29 de puncte în 30 de runde și este chiar prima deasupra careului de formații din coada clasamentului, care va disputa un play-off cu echipe din divizia secundă pentru evitarea retrogradării.
{{text}}