International   •   Campionate   •   EL CLASICO

Barcelona a lansat noul echipament ediție limitată „Karol G” pentru El Clasico

+25 Foto
Karol G // sursă foto: Instagram @ karolg

Articol de Daniel Scorpie   —  marți, 26 martie 2024

La meciul cu Real Madrid, programat pe 21 aprilie, campionii Spaniei vor îmbrăca în premieră tricouri blaugrana cu o inimă în centru și în interiorul acesteia Karol G, numele cântăreței columbiene promovate de platforma Spotify. Suporterii Barcelonei au la dispoziție 1.899 de bucăți, la prețuri piperate, între 400 și 3.000 de euro!

Parteneriatul dintre Barcelona și Spotify, care a rebranduit și numele stadionului Camp Nou, continuă cu un nou episod ce se vrea un succes la campioana Spaniei. După ce a făcut reclamă pe tricouri pentru Rolling Stones, Drake și Rosalìa, a venit rândul unei artiste din Columbia, Karol G, să-și treacă numele în centrul unei inimi albe pe maiourile blaugrana.

+25 Foto
sursă fotografii: Instagram @ karolg

Tatuajul simbolizează rezistența și dezvoltarea personală


Este vorba despre Karol G sau Carolina Giraldo Navarro pe numele ei adevărat, care este o cântăreață foarte influentă, cu peste 50 de milioane de ascultători lunari pe platforma Spotify, sponsorul principal al echipei pregătite de Xavi.

„Acesta înfățișează o reprezentare albă a tatuajului cu inima spinoasă pe care Karol G îl are pe braț, simbolizând rezistența și dezvoltarea personală în timpul unei perioade dificile din viața sa", explică ziarul Sport. Logoul special respectiv se cheamă „Bichota".

+25 Foto
sursă fotografii: Instagram @ karolg

Artista columbiană a câștigat „meciul" cu grupul local Estopa, pentru a apărea pe tricoul lui Robert Lewandowski și al coechipierilor săi.


Tricoul blaugrana de colecție este destul de scump!

Inițiativa grupării catalane vine, ca și la primele trei ediții, înaintea marelui derby cu liderul Real Madrid, programat pe Santiago Bernabeu, pe 21 aprilie. Pentru acest El Clasico, se vor scoate la vânzare doar un număr limitat la 1.899 de bucăți, exact anul în care a fost fondată Barcelona!

Cel mai costisitor tricou ajunge la 3.000 de euro

Nu și le vor putea permite însă decât suporterii cu dare de mână, pentru că vor costa de la 400 la 3.000 de euro! „Karol G (33 de ani) a colaborat cu Mick Jagger, Drake și Rosalia, care și-au găsit deja locul pe centrul tricourilor în dungi roșii și albastre", a relatat postul radio RAC1.

+25 Foto
sursă fotografii: Instagram @ karolg

Citește și alte știri de fotbal internațional:

Show more
Loading ...
Failed to load data.

Show more
Loading ...
Failed to load data.