Campionate

Ofertă stelară pentru Barcelona. Pentru ce ar urma să primească peste 1 MILIARD de euro!

Barcelona are pe masă o ofertă de 100 de milioane de euro pe an de la Puma, firmă germană de echipament sportiv/ foto: Imago Images

Articol de Aurelian Botezatu  —  Friday, 29 March 2024

Barcelona încasează la ora actuală 66 de milioane de euro pe an de la sponsorul de echipament Nike.

Problemele financiare cu care se confruntă Barcelona de ani buni ar putea deveni istorie dacă gruparea blaugrana acceptă oferta-mamut a sponsorului german de echipament Puma.

Oferta de nerefuzat a celor de la Puma

Nemții vor să profite de disensiunile existente între catalani și Nike, iar potrivit jurnalistului Fernando Polo, de la Mundo Deportivo, i-ar fi făcut campioanei Spaniei o ofertă-mamut.

Concret, este vorba despre 100 de milioane de euro pe an, sumă fixă, plus 20 de milioane sub formă de bonusuri, pentru un contract pe un deceniu.

Bonus de 100 de milioane de euro la semnătură!

Mai mult, nemții sunt dispuși ca la semnătură să vină și cu un bonus de 100 de milioane de euro! În prezent, din contractul cu Nike, Barcelona încasează 66 de milioane de euro pe an.

Gruparea catalană este sub contract cu americanii până în 2028, însă au apărut neînțelegeri după ce clubul a solicitat mărirea sumei. Atuul său? A înregistrat cele mai mari încasări din vânzarea echipamentelor în 2023. Nu mai puțin de 179 de milioane de euro.

Barcelona a lansat tricoul „Karol G” pentru El Clasico

Recent a lansat noul echipament ediție limitată „Karol G” pentru El Clasico. La meciul cu Real Madrid, programat pe 21 aprilie, campionii Spaniei vor îmbrăca în premieră tricouri blaugrana cu o inimă în centru și în interiorul acesteia Karol G, numele cântăreței columbiene promovate de platforma Spotify. Suporterii Barcelonei au la dispoziție 1.899 de bucăți, la prețuri piperate, între 400 și 3.000 de euro!

Karol G sau Carolina Giraldo Navarro, pe numele ei adevărat, este o cântăreață foarte influentă, cu peste 50 de milioane de ascultători lunari pe Spotify, sponsorul principal al echipei pregătite de Xavi.

+25 Foto
sursă fotografii: Instagram @ karolg

Karol G a câștigat duelul cu grupul local Estopa

„Acesta înfățișează o reprezentare albă a tatuajului cu inima spinoasă pe care Karol G îl are pe braț, simbolizând rezistența și dezvoltarea personală în timpul unei perioade dificile din viața sa", explică ziarul Sport. Logoul special respectiv se cheamă „Bichota".

Artista columbiană a câștigat „meciul" cu grupul local Estopa, pentru a apărea pe tricoul lui Robert Lewandowski și al coechipierilor săi.

VIDEO. Cum a fost primit Pau Cubarsi în vestiarul Barcelonei după prestația din meciul cu Napoli

>

Ați mai putea citi:

Show more
Loading ...
Failed to load data.

Show more
Loading ...
Failed to load data.