BMW, producătorul de automobile din Germania, și Tata Technologies, o companie specializată în software și servicii digitale din India, au anunțat cea mai recentă colaborare a lor, care constă în înființarea unei unități de producție de servicii IT și software pentru automobile.
Principalele puncte de lucru vor fi în Bengaluru și Pune, iar Chennai va fi principalul centru pentru soluții IT: marele obiectiv al acestui duo este de a produce software special pentru automobile, accentul fiind pus pe conducerea autonomă și punând ideea de Software-Defined Vehicle (SDV) în mașinile de lux ale BMW. Acest parteneriat începe cu aproximativ 100 de oameni din domeniul tehnologiei și speră să crească rapid în anii următori.
„Mașinile BMW încep să fie conduse din ce în ce mai mult prin software”
Warren Harris, CEO Tata Technologies, a explicat de ce compania sa este cu adevărat preocupată să ofere cele mai bune produse digitale și de creare de software. De asemenea, Christoph Grote, responsabil de Software și Arhitectură E/E la BMW, a declarat că asocierea cu Tata Technologies va fi de mare ajutor pentru BMW, deoarece mașinile încep să fie conduse din ce în ce mai mult prin software.
Investiția în această colaborare arată cât de importantă este India ca loc de producție de software pentru marii producători de automobile și de piese de schimb din întreaga lume.
După ce au anunțat că se asociază, acțiunile Tata Technologies au înregistrat creșteri foarte mari, cu peste 7%. În această asociere, atât BMW, cât și Tata Technologies vor deține jumătate din noua companie.
În plus, BMW continuă să producă lucruri în zona Chennai din sudul Indiei și colaborează îndeaproape cu întreprinderi locale pentru a produce motociclete, precum Force Motors și TVS Motor.
Pe scurt, această asociere nu promovează doar idei noi și o tehnologie mai bună în domeniul autoturismelor, ci arată, de asemenea, rolul important al Indiei ca loc important pentru crearea de software și schimbări digitale în lume.
{{text}}