Jocurile Olimpice de la Paris se apropie cu pași repezi, iar pasionații de sport au motive de bucurie. În trend cu una dintre cele mai importante competiții sportive la nivel internațional, Trendyol lansează Colecția Olimpică, concepută special pentru iubitorii de sport și pasionații de modă. Fanii români pot descoperi noua colecție accesând aplicația locală a Trendyol, una dintre cele mai mari platforme e-commerce la nivel global.
Colecția Olimpică include tricouri, cămăși polo, pantaloni scurți, rochii, hanorace cu glugă, șepci de baseball, pălării stil găleată, prosoape de plajă și genți și este disponibilă pe platformele Trendyol din România, Turcia, Azerbaidjan, Emiratele Arabe Unite, Arabia Saudită, Qatar, Kuweit, Bahrain, Oman, Germania, Austria, Republica Cehă, Ungaria, Bulgaria și Grecia.
De asemenea, fanii sportului pot achiziționa aceste produse și de la magazinul Muzeului Olimpic din Lausanne, Elveția, precum și din magazinul online oficial al Jocurilor Olimpice. Toate produsele prezintă simbolul olimpic emblematic și au fost fabricate de o selecție de furnizori consacrați din Turcia.
Președintele Grupului Trendyol, Çağlayan Çetin, a declarat: ”Suntem extrem de încântați să lansăm Colecția Olimpică, care îi va bucura pe fanii olimpici din întreaga lume. Această gamă eclectică de produse, concepute de designerii noștri interni și fabricate de furnizori turci de înaltă calitate, subliniază angajamentul nostru de lungă durată de a susține talentele Turciei pe plan global.”
Colecția Olimpică este rezultatul acordului de licențiere semnat de Trendyol cu Comitetul Olimpic Internațional (CIO) în decembrie anul trecut. În paralel, Trendyol a devenit, de asemenea, „Partener pentru servicii de comerț electronic” al CIO în cadrul parteneriatului olimpic mondial al investitorului său strategic, Alibaba's Worldwide Olympic Partnership, permițându-i să utilizeze mărcile și imaginile olimpice în Turcia și în țările din Spațiul Economic European.
Trendyol este una dintre cele mai importante platforme de e-commerce din lume, cu o ofertă multi-canal care include propria marcă, Trendyol Collection. Fondată în Turcia în 2010, Trendyol pune în legătură peste 250.000 de comercianți și branduri cu peste 40 de milioane de clienți prin intermediul aplicațiilor dedicate în limbile locale din Turcia, Germania, Azerbaidjan, statele din Golf și Europa Centrală și de Est. De asemenea, compania comercializează engros marca proprie Trendyol Collection către platforme partenere din peste 100 de țări din întreaga lume.
{{text}}