Înaintea derby-ului cu CFR Cluj de sâmbătă, rapidiștii au prezentat un nou parteneriat, cu o firmă din domeniul financiar.
Chiar dacă pe plan sportiv Dan Şucu a avut parte mai mult de dezamăgiri, pe plan financiar lucrurile par că merg într-o direcţie mai bună la Rapid de la venirea omului de afaceri.
Giuleştenii au bătut azi palma cu un nou sponsor, al 28-lea pentru acest sezon. Este vorba de un parteneriat cu o firmă fintech specializată în acordarea finanţării pentru autovehicule, Mogo România.
Compania face parte din grupul Eleving, prezent în 14 țări de pe 3 continente: Europa, Asia și Africa.
Noul sponsor nu va apărea momentan pe tricourile de joc, dar acest lucru s-ar putea întâmpla din campionatul viitor.
"Parteneriatele cu companiile multinaționale reprezintă o prioritate pentru noi și ne bucurăm să-i întâmpinăm pe Mogo România în familia vișinie. Faptul că împărtășim aceleași valori și avem un scop comun este cu atât mai important pentru noi și suntem convinși că împreună vom contribui la dezvoltarea celui mai iubit sport din România prin susținerea tinerilor fotbaliști și promovarea performanței"
Viorel Moldovan, președinte Rapid
Strategia cu sponsori mici
Pe lângă principalii sponsori, ca Superbet, Mobexpert, Ferroli, Binance sau Tarsin, giuleștenii și-au propus să atragă mai mulți parteneri care să vireze în conturile clubului sume mai mici de bani.
Așa și-au făcut apariția și sponsori ca Trattoria Roz Cafe, Măcelăria Ghiță sau Dacris.
"Noi ne propunem să avem 100 de parteneri mici în următorii ani, pe lângă sponsorii mari, care să ne ofere 50.000 de euro anual. Vrem să fim exact ca Bayern Munchen, ca Borussia Dortmund, cluburi care au parteneri de tradiție, mici, care vor fi acolo foarte mult timp", a explicat într-un interviu pentru GSP.ro Daniel Carciug, sponsorship manager la Rapid.
3 milioane de euroeste suma pe care o primește anual Rapid din sponsorizări
{{text}}