GSP.ro, cel mai important brand de media în sport din România, a bifat o serie de realizări remarcabile, pe parcursul Euro 2024 și al Jocurilor Olimpice de la Paris. Aceste evenimente sportive majore au fost cadrul celui mai mare succes din ultimul deceniu, pentru GSP.ro, atât din punct de vedere comercial, cât și în ceea ce privește fluxul și inovația editorială.
Cifrele sunt excepționale. Iunie și iulie 2024 au fost cele mai bune luni din istoria GSP, din punctul de vedere al traficului, cu peste 150 de milioane de afișări cumulate.
Luna Euro 2024, record all-time pentru Gazeta Sporturilor la vizitatori
În iunie 2024, GSP.ro a inregistrat 5,7 milioane de vizitatori, o creștere cu 29% față de ultimul record all-time, și a generat 79 de milioane de afișări, un alt record al ultimilor ani. De departe, GSP rămâne platforma pe care utilizatorii petrec cel mai mult timp în România, o dovadă a relevanței și a angajamentului nostru pentru jurnalism și conținut la standarde înalte.
Trendul a continuat și în luna iulie, când peste 4,9 milioane de utilizatori au vizitat GSP, generând peste 77 de milioane de afișări.
TOP 3 luni ca vizitatori în istoria GSP:
- Iunie 2024 - 5.75 milioane de unici
- Iulie 2024 - 4.91 milioane de unici
- Noiembrie 2023 - 4.57 milioane de unici
Echipa GSP.ro a realizat numeroase proiecte editoriale, adaptate Campionatului European de fotbal din Germania, oferind cititorilor o acoperire și o perspectivă de neegalat, pe tot parcursul turneului.
- Patru jurnalisti GSP.ro și un fotoreporter, care s-au coordonat cu o echipă de 30 de experți Ringier Sports Media Group din Germania, au relatat live de pe stadioanele și terenurile de antrenament de la Euro.
- Demonstrația de forță a continuat și la Jocurile Olimpice, acolo unde Gazeta Sporturilor a deplasat 3 jurnaliști și un fotoreporter, oferind cititorilor din România un loc în primele rânduri.
Producții video în serie pe GSP
Producțiile video de la Euro 2024, coordonate de Sebastian Culea și Alexandru Mone, au conținut titluri precum GSP Live, GSP Live Special - emisiune dedicată exclusiv echipei naționale a României - și Euro GSP, un show dinamic în care am descusut marile forțe ale continentului.
Concomitent, echipa de vânzări GSP, condusă de Roxana Curelea, a dezvoltat, de la concept la promovare, mai multe proiecte speciale, care au demonstrat din nou expertiza creativă și operațională a companiei.
Mitruț Docan, redactor-șef adjunct al GSP.ro: „Rezultatele au fost posibile fiindcă ne-am îmbunătățit procedurile din redacție. Am abordat frontal provocările și, printr-un efort de echipă, complex și inteligent, am obținut aceste cifre remarcabile, care ne-au stabilit noi obiective. Reiau ideea că a fost un efort de echipă, atât în ceea ce privește jurnalismul, cat și în ceea ce privește managementul digital".
Liviu Comăneanu, Managing Director al GSP.ro: „Echipa mea a făcut o treabă incredibilă, în cele mai importante competiții ale anului. A depășit toate așteptările. De asemenea, aș dori să subliniez faptul că GSP a creat și implementat cu succes prima campanie de brand propriu, după mai bine de zece ani. Acest lucru a fost posibil datorită Roxanei Bodea, Head of Marketing la GSP.ro, pasiunii noastre pentru fotbal și proceselor editoriale îmbunătățite. Campania a capitalizat pe prima calificare a României la turneu, din 2016 încoace. Ne-am bazat pe acest succes, cu o strategie de marketing end-to-end care a combinat în mod unic abordarea mass-market cu abordări specifice. Acest lucru a fost deosebit de eficient în timpul fazei grupelor, în care echipa națională a României a jucat trei meciuri".
Robin Lingg, președinte al Consiliului de Administrație al Ringier Sports Media Group (RSMG): „Succesul GSP.ro, în timpul UEFA Euro 2024 și al Jocurilor Olimpice în curs de desfășurare, este o dovadă a efortului nostru constant pentru inovație, calitate și excelență în media și comunicare. Mulțumesc întregii echipe GSP.ro, colegilor de la Libertatea și Ringier România, lui Predrag Mihailovic pentru toate performanțele puse în scenă până în acest moment. De asemenea, vreau să mulțumesc clienților noștri de publicitate, partenerilor și milioanelor de fani care au transformat această călătorie intr-una de neuitat. GSP.ro va continua să deschidă drumuri în media de sport, oferind experiențe excepționale publicului său, din România și nu numai".
{{text}}