International   •   Liga Campionilor   •   FCSB

Moment nemaivăzut în lumea ultras: fanii FCSB au afișat scenografia cu sigla unei case de pariuri!

+6 Foto
Scenografia fanilor celor de la FCSB pentru meciul cu Sparta Praga de pe Ghencea / Foto: Cristi Preda (GSP.ro)

Articol de Remus Dinu, Emanoil Ursache   —  miercuri, 14 august 2024

Fanii FCSB au afișat înaintea începerii meciului cu Sparta Praga, terminat 2-3 pe Ghencea după 1-1 în tur, o scenografie cu sigla casei de pariuri Betano, sponsorul principal al campioanei României. E ceva nemaivăzut în peisajul suporterilor din România, fiind pentru prima oară când sigla unei agenții de pariuri apare pe o reprezentație vizuală a suporterilor.

În stânga mesajului „Make us proud again” (în traducere: „Să ne faceți mândri din nou”) a apărut un „B”, reprezentând sigla celor de la Betano.

+6 Foto
Scenografia fanilor celor de la FCSB pentru meciul cu Sparta Praga de pe Ghencea / Foto: Cristi Preda

Suporterii FCSB, ironizați de fanii Stelei București


Decizia suporterilor celor de la FCSB a fost ironizată de către fanii rivalei Steaua.

„Peluza DRON reinventează «ultraseria». Fanii Fcsb au afișat în această seară (n.r.- marți seară) prima «coregrafie» din istorie care promovează o casă de pariuri. Nu mai e absolut nimic de comentat. Fcsb e cancerul fotbalului din România”, se arată pe pagina de Facebook Glasul Armatei.

Contact de Gazeta Sporturilor, Gheorghe Mustață, liderul Peluzei Nord, nu a răspuns la telefon pentru a oferi clarificări.

Fanii celor de la FCSB au procedat asemănător în 2013


„Episodul Betano” nu-i un moment singular în ceea ce privește nevoia unor peluze românești de a se asocia cu diverse companii în realizarea scenografiilor importante.

Culmea, tot FCSB are un antecedent de tipul acesta, cu o firmă de curierat sponsorizându-le scenografia din 2013, când roș-albaștrii celebrau câștigarea titlului cu cartoane pe care era imprimat numele respectivei companii. Ani la rândul, peluza lui Mustață a fost ținta ironiilor venite dinspre rivali, în special dintre dinamoviști.

Câinele Orange și logoul de pe braț

Însă nici dinamoviștii n-au un istoric imaculat. În urmă cu mai bine de 10 ani, la un derby jucat cu Rapid pe Arena Națională, peluza lui Bucurică a afișat o pânză uriașă pe care figura principalul sponsor al lui Dinamo din acea perioadă, o companie de telefonie mobilă.

Câinele Orange și logoul de pe braț

A apărut, de asemenea, și numele unui brand de automobile, la rândul său sponsorul „câinilor” la acea vreme.

Câinele Orange și logoul de pe braț

Subiectul e considerat a fi unul delicat în interiorul galeriilor din țară, care, în general, militează pentru independență financiară în realizarea scenografiilor.

Show more
Loading ...
Failed to load data.

Show more
Loading ...
Failed to load data.