GSP special   •   Publicitate   •   Advertorial

OPPO reînnoiește parteneriatul cu UEFA pentru următoarele trei sezoane

Articol de Gazeta Sporturilor   —  vineri, 06 septembrie 2024

 București, 06 Septembrie 2024

(P) OPPO a anunțat reînoirea parteneriatului cu Uniunea Asociațiilor Europene de Fotbal (UEFA) pentru următoarele trei sezoane, acoperind multiple competiții UEFA, inclusiv Liga Campionilor UEFA, Supercupa UEFA, finalele Ligii Campionilor de Futsal UEFA și finalele UEFA Youth League. Construind pe baza parteneriatului din ultimele două sezoane, OPPO va continua să valorifice tehnologiile sale de ultimă generație pe segmentul smartphone-urilor, căștilor și ceasurilor inteligente pentru a aduce fanii mai aproape de meciurile de fotbal și pentru a oferi experiențe de vizionare excepționale în colaborare cu UEFA.

OPPO și UEFA celebrează înnoirea parteneriatului

OPPO a făcut anunțul privind reînnoirea parteneriatului în calitate de partener oficial pe segmentul de smartphone pentru UEFA în cadrul unui eveniment dedicat, la care au participat Billy Zhang, Președintele Diviziei de Marketing, Vânzări și Servicii în străinătate OPPO, și Guy-Laurent Epstein, Director de Marketing al UEFA. Legenda fotbalului, Iker Casillas Fernández, a făcut, de asemenea, o apariție surpriză la eveniment, unde s-a întâlnit cu fanii și a prezentat cele mai noi produse și tehnologii AI ale OPPO.


Billy Zhang, Președintele Diviziei de Marketing, Vânzări și Servicii în străinătate al OPPO, a declarat: „Colaborarea noastră cu UEFA din ultimii doi ani a evidențiat valorile comune pe care le împărtășim în ceea ce privește conectarea și inspirarea fanilor din toate generațiile. Așteptăm cu nerăbdare să continuăm să ne consolidăm parteneriatul în următorii trei ani, aducând fanii mai aproape de meciuri prin inovațiile OPPO în tehnologiile AI și de fotografiere și alocând mai multe resurse pentru a ajuta tinerii jucători și întreaga comunitate globală de fotbal să experimenteze magia acestui sport.”

Guy-Laurent Epstein, Director de Marketing la UEFA, a adăugat: „În ultimele două sezoane, smartphone-urile și tehnologiile OPPO au îmbunătățit experiența UEFA Champions League pentru fanii din întreaga lume prin capacitățile lor avansate pe zona de AI și imagine. Așteptăm cu nerăbdare să ne dezvoltăm și mai mult colaborarea pentru a ne asigura că tot mai mulți oameni pot simți pasiunea pentru fotbal și pot fi inspirați de UEFA Champions League.”

Împuternicirea UEFA Champions League cu tehnologii mobile pe zona de AI și  imagine

Cu peste un deceniu de experiență în tehnologia mobilă, OPPO a creat Matchday Phone pentru fanii fotbalului. Combinând performanțe remarcabile în fotografia cu teleobiectiv și fotografia de noapte, smartphone-urile OPPO ajută fanii să surprindă momentele palpitante din stadion, oferind imagini clare chiar și de la înălțime și capturând culori și detalii vii în timpul meciurilor de seară.


Pentru a aduce fanii mai aproape de emoția fotbalului, OPPO l-a invitat pe legendarul fotbalist Iker Casillas Fernández să prezinte cea mai recentă funcție OPPO AI Studio în timpul evenimentului de reînnoire a parteneriatului. În următoarele trei sezoane, OPPO va continua să îmbunătățească interacțiunea fanilor în multiple puncte de contact cu fotbalul, prin inovații continue în tehnologia AI și funcții generative AI, cum ar fi AI Studio și AI Eraser.

Angajamentul continuu al OPPO față de filantropia în sport

În sezoanele următoare, OPPO își va extinde angajamentul față de fotbal la nivel global prin lansarea unor programe de dezvoltare a fotbalului pentru tineret în întreaga lume, inclusiv în Spania, Mexic, Egipt și China. Prin aceste inițiative, OPPO și UEFA vor oferi resurse și sprijin tinerilor fotbaliști și cluburilor de fotbal comunitare, inspirându-i să-și urmeze visurile legate de fotbal.

În cei doi ani de colaborare, OPPO a surprins și a sărbătorit nenumărate momente epice din UEFA Champions League folosind tehnologia sa puternică pe zona de imagine și fotografiere. Sub parteneriatul reînnoit, OPPO va continua să colaboreze îndeaproape cu UEFA în următoarele trei sezoane pentru a oferi mai multor fani oportunități de a se bucura de meciurile de fotbal și de a experimenta cum tehnologia OPPO amplifică emoția competițiilor UEFA.

Despre OPPO

OPPO este un brand global de top în domeniul dispozitivelor inteligente. De la lansarea primului său telefon mobil – „Smiley Face” – în 2008, OPPO a urmărit neîncetat sinergia perfectă între satisfacția estetică și tehnologia inovatoare. Astăzi, OPPO oferă o gamă largă de dispozitive inteligente, având în frunte seriile Find și Reno. Dincolo de dispozitive, OPPO le furnizează utilizatorilor săi și sistemul de operare ColorOS, precum și servicii de internet. OPPO are o prezență în peste 60 de țări și regiuni, cu peste 40.000 de angajați dedicați creării unei vieți mai bune pentru clienții din întreaga lume.

Show more
Loading ...
Failed to load data.

Show more
Loading ...
Failed to load data.