Cristina Neagu, 36 de ani, a confirmat ieri, la Știrile Pro TV, într-un dialog cu Andreea Esca, că în vara lui 2025 se retrage din handbal.
Cristina Neagu, una dintre cele mai bune jucătoare din istoria handbalului românesc, care a influențat decisiv rezultatele de la națională în ultimii 15 ani, dar și pe cele de la CSM București începând din 2017, a confirmat joi, la Știrile Pro TV, că sezonul 2024-2025 este ultimul din carieră.
Costi Prună: Banii „învârt” mingea de handbal în prime time la Pro TV!
Cum în această săptămână la „Știrile ProTV” a început campania „Vreau să fiu Președinte”, a părut poate surprinzătoare apariția Cristinei Neagu în dialog cu Andreea Esca.
Andreea Esca chiar a început dialogul cu o glumă: „După doi candidați la prezidențiale, m-aș aștepta să-mi spui că o să candidezi... ”
O știre veche adusă în prime time datorită sponsorilor!
Cristina Neagu a anunțat ceea ce se știa de astă-iarnă, că se va retrage definitiv din handbal în vara lui 2025. Ea semnase anul trecut prelungirea contractului cu CSM București doar până în 2025 și s-a spus de atunci că va fi ultimul sezon pentru ea. Neagu se retrăsese și din echipa națională in decembrie 2023, după Campionatul Mondial.
Și atunci de ce CN 8 a apărut la buletinul de știri cu cea mai mare audiență din România pentru a anunța ce se știa de câteva luni?
Chiar Cristina Neagu a dat răspunsul pe parcursul dialogului cu Andreea Esca: pentru a-și anunța un eveniment de marketing și promovare produs de echipa sa de management și partenerul bancar, caravana „De neoprit. Mereu înainte!”.
La finalul dialogului cu Andreea Esca, Cristina Neagu i-a oferit celebrei prezentatoare o minge și tricoul campaniei pentru care și-a făcut reclamă.
Cristina Neagu și-a anunțat retragerea în platoul știrilor Pro TVCN8, audiența și banii!
Cu o audiență de 1.400.000 de telespectatori la nivel național și cu aproximativ 300.000 pe segmentul comercial în momentul în care Neagu a apărut în studioul Știrilor Pro TV pentru aproximativ 6 minute, se poate spune că produsul de marketing sportiv, „Cristina Neagu - CN8” a vândut bine pentru toată lumea.
Cele 6 minute traduse în bani din publicitate ar echivala cu aproximativ 50.000 euro, la 8.000-9000 euro pentru 60 secunde. Cam atât ar fi costat spațiul de emisie dacă ați fi dorit să vă faceți reclamă la Știrile Pro TV. Dar cum Cristina Neagu are o echipă puternică în spatele său, care i-a negociat multe contracte, cu siguranță a fost o înțelegere din care ea a avut doar de câștigat.
Și cine s-a uitat la Pro TV și după plecarea Cristinei Neagu ar fi putut observa că în primul calup de publicitate a apărut chiar ea în spotul partenerului său bancar. Astfel s-a confirmat conceptul win-win sau, de la orele de matematică, Q.E.D.(Quod erat demonstrandum).
Amintiri despre Liga Campionilor
În acest timp, fanii de la CSM București jinduiesc după calificarea în Final Four-ul Ligii Campionilor și așteaptă îndeplinirea dorinței lui Neagu din 2017: „ Vreau să câștig Liga Campionilor cu CSM București!”
Caravana trece, dar suporterii cu ce rămân?
{{text}}