Opinii   •   CSM

Cristina Neagu, audiența Știrilor Pro TV și banii » Cât s-ar traduce în publicitate discursul de retragere al liderului CSM

Cristina Neagu

Articol de Costi Prună   —  vineri, 13 septembrie 2024

Cristina Neagu, 36 de ani, a confirmat ieri, la Știrile Pro TV, într-un dialog cu Andreea Esca, că în vara lui 2025 se retrage din handbal.

Cristina Neagu, una dintre cele mai bune jucătoare din istoria handbalului românesc, care a influențat decisiv rezultatele de la națională în ultimii 15 ani, dar și pe cele de la CSM București începând din 2017, a confirmat joi, la Știrile Pro TV, că sezonul 2024-2025 este ultimul din carieră.

Costi Prună: Banii „învârt” mingea de handbal în prime time la Pro TV!

Cum în această săptămână la „Știrile ProTV” a început campania „Vreau să fiu Președinte”, a părut poate surprinzătoare apariția Cristinei Neagu în dialog cu Andreea Esca.


Andreea Esca chiar a început dialogul cu o glumă: „După doi candidați la prezidențiale, m-aș aștepta să-mi spui că o să candidezi... ”

O știre veche adusă în prime time datorită sponsorilor!

Cristina Neagu a anunțat ceea ce se știa de astă-iarnă, că se va retrage definitiv din handbal în vara lui 2025. Ea semnase anul trecut prelungirea contractului cu CSM București doar până în 2025 și s-a spus de atunci că va fi ultimul sezon pentru ea. Neagu se retrăsese și din echipa națională in decembrie 2023, după Campionatul Mondial.

Și atunci de ce CN 8 a apărut la buletinul de știri cu cea mai mare audiență din România pentru a anunța ce se știa de câteva luni?


Chiar Cristina Neagu a dat răspunsul pe parcursul dialogului cu Andreea Esca: pentru a-și anunța un eveniment de marketing și promovare produs de echipa sa de management și partenerul bancar, caravana „De neoprit. Mereu înainte!”.

La finalul dialogului cu Andreea Esca, Cristina Neagu i-a oferit celebrei prezentatoare o minge și tricoul campaniei pentru care și-a făcut reclamă.

Cristina Neagu și-a anunțat retragerea în platoul știrilor Pro TV

CN8, audiența și banii!

Cu o audiență de 1.400.000 de telespectatori la nivel național și cu aproximativ 300.000 pe segmentul comercial în momentul în care Neagu a apărut în studioul Știrilor Pro TV pentru aproximativ 6 minute, se poate spune că produsul de marketing sportiv, „Cristina Neagu - CN8” a vândut bine pentru toată lumea.

Cele 6 minute traduse în bani din publicitate ar echivala cu aproximativ 50.000 euro, la 8.000-9000 euro pentru 60 secunde. Cam atât ar fi costat spațiul de emisie dacă ați fi dorit să vă faceți reclamă la Știrile Pro TV. Dar cum Cristina Neagu are o echipă puternică în spatele său, care i-a negociat multe contracte, cu siguranță a fost o înțelegere din care ea a avut doar de câștigat.

Și cine s-a uitat la Pro TV și după plecarea Cristinei Neagu ar fi putut observa că în primul calup de publicitate a apărut chiar ea în spotul partenerului său bancar. Astfel s-a confirmat conceptul win-win sau, de la orele de matematică, Q.E.D.(Quod erat demonstrandum).

Amintiri despre Liga Campionilor

În acest timp, fanii de la CSM București jinduiesc după calificarea în Final Four-ul Ligii Campionilor și așteaptă îndeplinirea dorinței lui Neagu din 2017: „ Vreau să câștig Liga Campionilor cu CSM București!”

Caravana trece, dar suporterii cu ce rămân?

Show more
Loading ...
Failed to load data.

Show more
Loading ...
Failed to load data.