Cristinel Irinoiu, noul director de marketing de la Politehnica Timișoara, a dezvăluit cum vrea să crească veniturile financiare ale echipei.
Poli Timisoara și-a prezentat marți noul director de marketing al clubului. Cristinel Irinoiu este și sponsor la echipa din Liga 3 prin firma Kiki & Iri.
Cristinel Irinoiu: „Eu vreau să cresc nivelul de promovare pe Tik-Tok”
Cristinel Irinoiu a declarat că vrea să promoveze echipa mai mult pe Tik-Tok, iar în acest fel oamenii să se implice la club cu sponsorizări de 2-3 euro.
„Eu vreau să cresc nivelul de promovare pe Tik-Tok, pe mediul online, să creștem foarte mult pagina și un pic, un pic, să se implice mai mulți oameni din Timișoara și din județul Timiș. Să nu uităm, în urmă cu ceva vreme erau 40.000 de oameni pe stadion.
Dacă din cei 40.000 de oameni, măcar 10.000 s-ar implica cu o sumă minimă, adică cât e un abonament pentru alte site-uri, de 2-3 euro, site-uri pentru adulți, și se implică foarte mulți bani acolo, poate reușim și noi la Poli Timișoara.
Măcar 10.000 de abonați să avem și atunci lucrurile financiare se vor rezolva. Asta e marea mea provocarea, să vedem dacă o să reușesc”, a declarat Irinoiu, potrivit Liga 2 prosport.
SSU Poli Timișoara evoluează în acest sezon în Seria 9 din al treilea eșalon. Timișorenii au început slab campionatul, doar două puncte obținute în primele 3 runde. Runda viitoare, pe 21 septembrie, de la ora 17:00, primesc vizita ultimei clasate CS Gloria Lunca-Teuz Cermei.
{{text}}