343 Studios a anunțat recent că se vor rebrandui în „Halo Studios” și că vor muta dezvoltarea viitoarelor jocuri Halo la Unreal Engine 5. Fiind un motor proiectat pentru implementare pe mai multe platforme, această schimbare face schimbarea ipotetică al Halo pentru PlayStation mult mai ușoară.
Halo se luptă de zeci de ani. Nu este pe moarte, dar cu siguranță se luptă. Și unul dintre motivele clare pentru căderea francizei de la Halo 3 este că Xbox a pierdut războiul consolelor. Pur și simplu nu există destui jucători pe Xbox pentru ca Halo să concureze în mod semnificativ cu jocuri non-exclusive precum Call of Duty.
Desigur, mulți s-au întrebat dacă Xbox va ceda vreodată și va lăsa Halo să nu fie exclusiv. Nu avem idee dacă o vor face, dar odată cu anunțul recent că viitoarele jocuri Halo vor fi dezvoltate pe UE5 este cel puțin mult mai fezabil acum.
Într-un interviu recent cu EuroGamer, șeful Digital Foundry, Richard Leadbetter, a spus clar că Halo, fiind acum dezvoltat pe Unreal Engine 5, înseamnă că lansarea jocului pe PlayStation va fi acum mult mai ușoară dacă dezvoltatorii vor alege vreodată să facă acest lucru:
Dintr-o perspectivă de dezvoltare a jocurilor pe mai multe platforme trecerea la Unreal Engine 5 ar fi cu siguranță mai ușoară pentru dezvoltator decât portarea în motorul Slipspace existent. Este de la sine înțeles că un motor conceput pentru implementare pe mai multe platforme ar fi mai ușor de lucrat decât tehnologia existentă construită pentru Xbox și PC.
Desigur, toate acestea sunt simple speculații. Nimeni nu știe cum arată viitorul lui Halo, dar cu mai multe titluri viitoare aflate acum în dezvoltare putem spune cel puțin că posibilitatea ca unul dintre cele să fie lansat pe PlayStation este mai plauzibilă.
Ți-ar plăcea să vezi Xbox trecând peste Rubicon și astfel să facă Halo disponibil pentru toate platformele sau îl vezi ca fiind una dintre ultimele exclusivități necesare, prea importantă pentru identitatea Xbox pentru a fi distribuită?
{{text}}