International   •   Campionate   •   SPANIA

Barcelona va face reclamă în El Clasico noului album Coldplay

Sigla Spotify pe tricourile celor de la Barcelona

Articol de Daniel Scorpie   —  sâmbătă, 19 octombrie 2024

FC Barcelona a dezvăluit că peste opt zile se va afișa, în premieră pe noul „Santiago Bernabeu”, în versiunea full-option, cu tricourile blaugrana pe care nu se va mai afla cunoscuta siglă Spotify. Echipa pregătită de Hansi Flick va promova, cu prilejul celui de-al 258-lea episod din El Clasico, logo-ul Coldplay.

Trupa britanică și-a lansat pe 4 octombrie noul album „Moon Music”, prima clasată din campionatul Spaniei sperând să atragă publicul cu acțiunea de marketing a sponsorului său de tricou.

Sâmbăta cealaltă, pe 26 octombrie, va fi un moment special la Madrid. Nu doar pentru Real, campioana mondială a cluburilor, ci și pentru rivala eternă a los blancos. Robert Lewandowski și compania vor purta pe piept sigla Coldplay în locul logo-ului obișnuit Spotify.

Acesta e un furnizor suedez de streaming audio și servicii media, fondat la 23 aprilie 2006 de Daniel Ek și Martin Lorentzon. Din iunie 2024, a depășit 626 de milioane de utilizatori activi lunar, dintre care 246 de milioane de abonați plătitori.


Marc Andre ter Stegen a promovat Rolling Stones pentru sponsorul Spotify / Foto: Imago

Acest lucru face ca trupa britanică să fie al cincilea artist care apare pe tricoul catalanilor ca parte a acordului dintre Spotify și Barça. Anterior, logo-ul furnizorului de streaming a fost însoțit de cântărețul KAROL G, Rolling Stones, Rosalia și Drake.

Motivul pentru reclama Coldplay e prilejuit de lansarea celui de-al zecelea album al trupei, „Moon Music”, produsă pe 4 octombrie. „Avem o relație specială cu orașul și cu acest club de mulți ani.

Suntem mândri să susținem activitatea Agenției Națiunilor Unite pentru Refugiați de salvare a vieții, pentru a-i proteja pe cei ce sunt obligați să plece din țările lor în întreaga lume”. UNHCR are contract cu Barça de doi ani.


Tricoul special Coldplay este acum disponibil spre cumpărare în magazinul Barça. Încasările vor fi folosite pentru a combate efectele schimbărilor climatice în taberele de refugiați din Uganda.

Juli Guiu, vicepreședinte de marketing al Barcelonei, a declarat: „Trupa și clubul au o poveste de dragoste de lungă durată, care merge de la vizitele trupei la antrenamente la prezența jucătorilor la spectacolele live ale formației în Barcelona. De asemenea, muzica trupei este prezentă la unele dintre cele mai bune momente ale clubului”.

În sezonul 2008-2009, Barcelona a făcut din hitul Coldplay „Viva La Vida” imnul neoficial al clubului. Ca parte a acordului actual, în plus față de tricouri, va exista o versiune a listei de redare a meciurilor Barça pe Spotify, compilată de trupă pentru a motiva fanii și jucătorii înainte de El Clásico.

Show more
Loading ...
Failed to load data.

Show more
Loading ...
Failed to load data.