Stiri Gaming

Battle royale-ul din Halo, portat în Unreal Engine 5 și redenumit "Proiectul Ekur"

Articol de Gazeta Sporturilor   —  marţi, 22 octombrie 2024

Un insider a dezvăluit informații noi despre battle royale-ul din Halo, inițial dezvoltat sub numele de Project Tatanka, care acum pare să fi fost portat pe Unreal Engine 5.

Am discutat despre battle royale-ul din Halo încă de la lansarea Infinite, dar la acea vreme tot ce știam era că se numea Project Tatanka. Apoi, la începutul acestui an, am primit o veste nefericită de la o sursă care susținea că Project Tatanka fusese anulat. Acum auzim că battle royale-ul a revenit. Project Tatanka nu a dispărut de tot, dar se pare că a suferit o transformare majoră...

Battle royale-ul Halo portat pe Unreal Engine 5, posibil transformat într-un shooter de extracție

Conform lui Rebs Gaming, un YouTuber care a publicat recent un raport complet despre battle royale-ul Halo, proiectul a fost redenumit „Ekur” și portat pe Unreal Engine 5. Dacă te întrebi despre semnificația lui „Ekur”, în mitologia greacă era o grădină paralelă cu Muntele Olimp, care era și numele de cod al Halo Infinite.


Iată o sinteză a afirmațiilor din video:

  • Tatanka a fost anulat pentru Halo Infinite în 2022, când 343 a început să ia în considerare Unreal Engine pentru viitorul francizei Halo.

  • În aceeași perioadă, Certain Affinity a început să reconfigureze Tatanka în ceea ce este acum numit Project Ekur.

  • Echipa 343 nu a fost profund implicată în detaliile legate de Ekur.

  • O sursă crede că Certain Affinity a mutat Tatanka pe Unreal Engine 5, transformându-l în Ekur, în timp ce alta speculează că ar putea fi un shooter de extracție.

  • Fișierul Ekur rămâne în baza de date a Halo Studio, ceea ce sugerează că proiectul nu a fost anulat.

  • Recent, Certain Affinity a fost achiziționată de Keywords Studios și lucrează la mai multe proiecte neanunțate.

Având în vedere eșecul Halo Infinite de a menține jucătorii după lansare, este păcat că battle royale-ul nu a fost lansat mai devreme. Dar, cu un „nou început” recent anunțat pentru Halo, poate acest proiect poate conduce renașterea francizei.

Suntem încântați de aceste vești și am susținut de mult timp ideea unui battle royale Halo; aceasta este franciza perfectă pentru un astfel de mod, datorită scalei planetare, a luptei intense și a selecției impresionante de vehicule.


Dar tu ce părere ai? Ai juca un battle royale Halo sau ești mulțumit să vezi declinul genului Battle royale?

Show more
Loading ...
Failed to load data.

Show more
Loading ...
Failed to load data.