Campania comună a UEFA cu Consiliul European de Resuscitare „Get Trained, Save Lives” a oferit cursuri esențiale de resuscitare cardiopulmonară (CPR) pentru 176.000 de persoane din întreaga Europă, de la lansarea în urmă cu un an.
Stopul cardiac brusc este a treia cauză de deces în Europa, afectând una din 1.000 de persoane în fiecare an. În noiembrie 2023, UEFA a colaborat cu ERC pentru a lansa campania „Get Trained, Save Lives” , valorificând pasiunea comunităților fotbalului și influența marilor fotbalului pentru a crește gradul de conștientizare cu privire la stopul cardiac brusc și pentru a învăța fanii și jucătorii abilități de CPR care salvează vieți.
La congresul anual ERC #RESUS24 de săptămâna trecută la Atena, la care au participat peste 1.400 de specialiști în resuscitare, UEFA a fost mândră să prezinte primele rezultate ale campaniei: până în prezent, 176.000 de oameni au fost instruiți.
„Get Trained, Save Lives” a generat, de asemenea, patru miliarde de afișări, sporind gradul de conștientizare a stopului cardiac brusc și a importanței antrenamentului CPR în toată Europa. Reclama televizată a atins o audiență cumulată de 1,4 miliarde.
O abordare multiplatformă
Pentru a intra în legătură cu diversele audiențe de fotbal din Europa, Get Trained, Save Lives a folosit o gamă largă de platforme diferite pentru a-și răspândi mesajul și pentru a oferi antrenament CPR participanților din 171 de țări diferite.
Un curs online interactiv condus de Ruud Gullit, cu vedete actuale și legende ale fotbalului, Erling Haaland, Lautaro Martínez, Manuel Neuer, Ana Marković, Gareth Bale, Thierry Henry, Didier Deschamps și Rio Ferdinand a antrenat până acum 78.000 de oameni.
Alte 49.000 de persoane au participat la versiunea mai scurtă a cursului, oferită prin intermediul chatbot-urilor și chestionarelor Instagram.
Activitățile în persoană au format o parte integrantă a campaniei, în special la UEFA EURO 2024 și finalele competițiilor de cluburi, unde peste 40.000 de oameni au participat la antrenamente în fan-zone-urile UEFA, efectuând peste patru milioane de compresii cardiace.
Reclame TV, LED - uri, videoclipuri pe ecran gigant și reclame la programul meciurilor au fost, de asemenea, folosite pentru a crește gradul de conștientizare în rândul fanilor la EURO 2024, în timp ce jucătorii din aproape toate echipele participante au primit antrenament CPR înaintea turneului.
Un total de 9.100 de oameni care lucrează în fotbalul de elită au participat la un curs de CPR fizic condus de instructori certificați de ERC; Printre participanți se numărau asociații naționale, cluburi, jucători, personal, voluntari și participanți la evenimente precum UEFA Nations League și UEFA Euro U21.
Inspirată de acest succes, campania va continua în acest sezon în cooperare cu cluburile profesioniste europene.
În zilele 5 și 6 ale competițiilor de club, se va pune accent pe campania „Get Trained, Save Lives”. Anunțul de televiziune, îmbarcarea perimetrului în LED-uri și reclamele la programul de meci îi vor încuraja pe fani să urmeze cursul CPR pe get-trained.com.
{{text}}