GSP special   •   Publicitate   •   PARTENERIAT

LEGO și Formula 1 și-au prezentat în Las Vegas noul parteneriat » Surprize pentru fani: „Vom ajunge acolo unde niciun sport nu a ajuns”

LEGO și Formula 1, două dintre cele mai renumite branduri din lume, au prezentat, în premieră, detalii despre parteneriatul lor.

Articol de Gazeta Sporturilor   —  vineri, 22 noiembrie 2024

LEGO și Formula 1, două dintre cele mai renumite branduri din lume, au prezentat, în premieră, detalii despre parteneriatul lor. Evenimentul a avut loc în Las Vegas, chiar înainte de Marele Premiu.

Anunțat la jumătatea lunii septembrie, parteneriatul dintre LEGO și Formula 1 va începe din 2025 și se întinde pe mai mulți ani, scopul fiind oferirea unor surprize pentru fanii cele mai importante competiții automobilistice.

Cu ocazia evenimentului din Las Vegas, organizat chiar înainte de etapa a 22-a a sezonului de Formula 1, a fost prezentată o nouă gamă de seturi LEGO, care va fi lansată la începutul anului 2025 și care se adresează tuturor pasionaților.


LEGO și Formula 1, eveniment spectaculos în Las Vegas

Noua colaborare promite să aducă experiența Formulei 1 cât mai aproape de pasionații de toate vârstele, părinți și copii. Pentru prima dată în istorie, toate cele 10 echipe se vor regăsi în produsele LEGO, care vor cuprinde seturi din seriile LEGO Speed Champions, LEGO City, LEGO DUPLO și LEGO Collectibles.

La eveniment Emily Prazer, Chief Commercial Officer al Formula 1, Julia Goldin, Chief Product & Marketing Officer al Grupului LEGO, și Daniel Meehan, Creative Lead al Grupului LEGO. Iar fiecare a vorbit despre importanța colaborării.


„Suntem foarte încântați că cele două branduri vor colabora. Simt că va fi o călătorie de lungă durată. De ce am ales acest parteneriat? Vrem să venim în sprijinul fanilor, în special al familiilor și al celor mici, pentru ca aceștia să se poate bucura de acest sport bazat pe inovație și creativitate.

Noi, la LEGO, am început să creăm mașini din 1932. Am făcut tot felul de proiecte. Parteneriatul cu Formula 1 este unul special și unic. Am adus împreună toate cele 10 echipe. Suntem încântați să aducem produsele noastre cât mai aproape de fani și putem spune că suntem abia la început”, a spus Julia Goldin.

„Când Liberty Media a cumpărat Formula 1 în 2017, s-au căutat soluții de atrage un public cât mai tânăr și mai diversificat. Iar această colaborare este esența a ceea ce a ne-am propus. Este unul dintre cele mai mari succese din ultimii ani.

Dacă ne uităm la planurile pe care LEGO le are în ceea ce privește experiențele de care fanii vor avea parte în fan zone-uri, putem spune că vom ajunge acolo unde niciun sport nu a ajuns. Acesta e doar începutul unei relații foarte lungi și de amploare”, a declarat Emily Prazer.

Experiență LEGO la fiecare cursă de Formula 1 în 2025

Surprizele pentru fanii Formula 1 și LEGO nu se opresc aici. Colaborarea dintre cele două branduri presupune și o experiență interactivă pentru cei care vor fi prezenți la curse. Aceștia vor avea parte de o zonă specială de activități, sub semnătura „Construiește și intră în cursă”.

Când vor apărea primele produse

Primele produse, din seturile LEGO DUPLO și LEGO City, vor ieși pe piață începând cu 1 ianuarie 2025, putând fi achiziționate din magazine sau de pe site-ul oficial.

Suntem încântați să dezvăluim în sfârșit această gamă incredibilă de produse care vor veni în 2025. Sperăm că aceste produse vor oferi ore întregi de creativitate și joacă fanilor F1 și LEGO deopotrivă, permițându-le să recreeze momentele lor preferate din curse, precum și să creeze unele noi.



- Daniel Meehan, Creative Lead al Grupului LEGO

  • Accesul la Marele Premiu de Formula 1 din Las Vegas a fost facilitat de LEGO
Show more
Loading ...
Failed to load data.

Show more
Loading ...
Failed to load data.