Îmbunătățiri pentru Gardieni, ajustări tactice și Phoenix în prim-plan. Un nou Scut Regenerativ și modificări recente ale gameplay-ului. Ești pregătit pentru următoarea rundă?
Mult așteptatul Patch 9.10 aduce schimbări captivante în VALORANT și o gură de aer proaspăt jocului!
Cu ajustările armelor, abilitățile agenților și echipamente noi, Riot Games schimbă meta-ul pentru finalul de an.
Iată o prezentare ale celor mai importante modificări!
Noua armură: Scutul Regenerativ
Acest nou tip de armură extinde opțiunile disponibile. Până acum, exista doar armura mai ieftină de 400 de credite, cu 25 de unități de protecție, și scutul complet cu 50 de unități de protecție.
Acum, Riot Games a adăugat Scutul Regenerativ. În mod obișnuit, ar trebui să achiziționezi scutul de 1000 de credite pentru a fi pregătit de luptă în fiecare rundă.
Cu toate acestea, pentru a economisi bani, jucătorii profesioniști cumpără din ce în ce mai des scutul „mic” de 400 de credite.
Riot dorește astfel să aducă varietate în echipament. Însă numele dezvăluie deja că acesta nu este un scut obișnuit.
Scutul Regenerativ costă 650 de credite și are abilități speciale. Absoarbe toate daunele primite fără a reduce punctele de viață ale jucătorului.
După cum probabil îți imaginezi, scutul se caracterizează și prin regenerare. După ce primește daune, acesta se regenerează dintr-o rezervă după o mică întârziere.
Actualizări ale agenților: Nerf-uri pentru Cypher, Buff-uri pentru Phoenix
Ultimul patch major al anului se concentrează, de obicei, pe clasele de suport. Și de această dată, modificările vizează în principal clasele Sentinel și Smoker, dar și unele ajustări pentru duelistul popular, Phoenix.
Cypher (Sentinel)
Trap Wire: Timpul de contraatac a fost mărit cu 0.5 secunde, oferind adversarilor mai multe șanse să le distrugă.
Scop: Concentrare pe culegerea de informații, nu pe eliminări directe.
Neural Theft (ULT): Cost mărit de la 6 puncte orb la 7 puncte orb.
Sage (Sentinel)
Devenită din ce în ce mai irelevantă ca agent, Sage a primit câteva îmbunătățiri pentru a o face mai utilă:
Slowing Orb: Mai eficient împotriva dueliștilor care folosesc sprinturi. Reducerea vitezei de sprint cu 50% este un debuff important.
Healing Orb: Auto-vindecare crescută de la 30 la 50 puncte de viață.
Resurrection (ULT): Cost redus la 7 puncte orb.
Phoenix (Duelist)
După Patch-ul 8.11, Phoenix devine și mai puternic:
Flaming Wall: Acum vindecă chiar și la o atingere scurtă. Poate fi plasat prin pereți.
Curve Ball (Flash): Primești o încărcare gratuită la începutul rundei. Două eliminări suplimentare îți oferă o altă încărcare.
Hot Hands: Cost redus la 200 credite, nu mai este o abilitate semnătură.
Jett, Deadlock și Omen
Jett: Nu mai poate folosi „floating” în timpul suprimării.
Deadlock: Starea de sănătate a barierei a fost actualizată pentru o recunoaștere mai bună. Garantează eliminarea chiar dacă timpul expiră.
Omen: Claritate vizuală îmbunătățită pentru abilitățile de fum, mai ales diferențierea între fumurile inamice și aliate.
Modificări ale armelor
Schimbările includ ajustări ale preciziei, promovând o poziționare strategică și trăsături precise.
Phantom: Reduce daunele pe distanțe medii și lungi.
Pistoale: Classic și Ghost sunt mai puțin eficiente pe distanțe medii, Frenzy devine mai bun în lupta apropiată.
Mitraliere: Ares și Odin primesc îmbunătățiri pentru o utilizare mai eficientă.
Reacția comunității la aceste schimbări este mixtă:
Actualizările jocului includ o interfață mai curată, afișând datele despre utilizarea abilităților doar la sfârșitul rundei. În plus, pe harta Sunset, iluminarea a fost îmbunătățită, sporind vizibilitatea în zonele mai întunecate.
{{text}}