Întrebat despre dezvoltarea jocului Assassin's Creed Shadows, Marc-Alexis Côté a afirmat că jumătate din echipa de dezvoltare este lipsită de experiență.
În cadrul unui panel la External Development Summit 2024, vicepreședintele și producătorul executiv Marc-Alexis Côté a declarat că o mare parte din echipa de dezvoltare a Assassin's Creed Shadows este formată din persoane neexperimentate. „Jumătate din echipa” care lucrează la acest proiect nu a mai creat un joc înainte, a spus el.
Assassin’s Creed Shadows are deja o istorie tumultoasă, cu întârzieri și controverse, iar Ubisoft pare să nu poată scăpa de probleme.
Unii oameni aproape că s-au distrat despărțind în bucăți fiecare informație nouă pentru a critica producția jocului, iar acum un dezvoltator de rang înalt de la Ubisoft a adăugat și mai mult conținut la această controversă.
„Un joc este prost până când devine bun”
Având aproape 20 de ani de experiență la Ubisoft, Côté este bine familiarizat cu suișurile și coborâșurile procesului de dezvoltare a jocurilor. Întrebat despre modul în care comunică cu dezvoltatorii interni și externi, el a spus:
„Construirea unui joc este dificilă, trebuie să fim sinceri în privința asta. Un joc este prost până când devine bun.”
El a explicat că, în prezent, compania are „mulți începători în echipele noastre” care nu au experiența necesară și nu își dau seama că un joc prinde formă mai aproape de finalul procesului de producție.
Côté a declarat:
„Probabil jumătate din echipa care lucrează la un Assassin's Creed creează un joc pentru prima dată. Ei nu știu. Trebuie să le explici că, chiar dacă joacă jocul acum li se pare cel mai prost pe care l-au văzut vreodată, va deveni bun. Vom ajunge acolo.”
Având în vedere faptul că Assassin's Creed Shadows este planificat să fie una dintre cele mai mari intrări din franciză, este foarte probabil ca un număr enorm de dezvoltatori să lucreze la el, iar pe lângă mulți dezvoltatori noi, să fie prezenți și unii dintre cei mai experimentați veterani din domeniu.
Totuși, este interesant să ne gândim la decizia Ubisoft de a lăsa atât de mulți oameni, care nu au construit niciodată un joc înainte, să lucreze la un titlu AAA.
Desigur, aceștia trebuie să câștige experiență și să-și îmbunătățească abilitățile lucrând la jocuri – dar poate că un joc atât de mare, cu așteptări atât de ridicate, nu este locul potrivit pentru a începe călătoria în dezvoltarea de jocuri.
Deși dezvoltatorii începători ar putea fi mai ieftini pentru Ubisoft, în final, acest lucru ar putea duce la mai multe probleme și întârzieri pentru jocul în sine.
{{text}}