ESports   •   Stiri Gaming   •   GAMING

Dezvoltatorul The Invincible anunță noul său proiect captivant: Dante’s Ring

Articol de Gazeta Sporturilor   —  marţi, 03 decembrie 2024

Dante’s Ring va fi un RPG de acțiune în care trebuie să salvezi în loc să lupți.

Starward Industries, dezvoltatorul jocului The Invincible, și-a anunțat cel mai recent proiect prin lansarea unui trailer pentru Dante’s Ring, un RPG de acțiune-aventură bazat pe conceptul de „anti-combat”.

Un RPG de aventură fără lupte

În general nu există mari diferențe față de un joc obișnuit de rol. Jucătorii se confruntă cu elemente de supraviețuire și arcade, în timp ce încearcă să reziste „forțelor necruțătoare ale naturii în timpul unei erupții vulcanice neașteptate pe o insulă stranie, străveche și misterioasă”.


Dar aici intervine o schimbare majoră:

În loc să lupți cu monștri sau alte tipuri de inamici, scopul tău este să salvezi cât mai multe ființe pierdute.

Focurile nimicitoare ale Dante’s Ring

Jucând rolul unui explorator curajos care încearcă să supraviețuiască și să salveze cât mai mulți oameni în timp ce un vulcan aruncă foc, cenușă și roci, trebuie să dezvălui secretele insulei.

Vei descoperi indicii adânc îngropate în solul insulei, evitând în același timp râurile de lavă încinsă, cutremurele și incendiile mistuitoare. Vei fi echipat doar cu o armură rezistentă la foc și unelte retro stilizate.

Explicând elementul special al jocului, dezvoltatorii declară:


„Ca și cum această provocare nu ar fi suficientă, Dante’s Ring va pune constant jucătorii să navigheze între viață și moarte prin planificare strategică și ingeniozitate, totul în timp ce iau decizii morale complexe care vor modela povestea lor. Principalele întrebări sunt: cât ești dispus să sacrifici pentru a salva o viață în plus? Vei coborî în inima iadului și ești pregătit să îi descoperi secretele?”

Când va fi lansat?

Până acum nu există o dată clară de lansare, deși Steam sugerează că va fi disponibil „în curând” în Early Access. Echipa a anunțat deja că jocul va rămâne în această fază atât timp cât este necesar pentru a crea un gameplay captivant și o poveste bine închegată.

Show more
Loading ...
Failed to load data.

Show more
Loading ...
Failed to load data.