International   •   Campionate   •   GERMANIA

Ideea originală de afacere a fostului coleg al lui Maxim: „Toată lumea merită o a doua șansă. Nu doar în viață!”

Martin Harnik (dreapta), avându-l adversar pe Alexandru Maxim în Bunesliga, în Mainz - Hannover din august 2017 / Foto: Imago

Articol de Daniel Scorpie   —  miercuri, 11 decembrie 2024

Martin Harnik (37 de ani), fost internațional austriac ajuns în prezent la amatorii de la TuS Dassendorf, în liga a cincea, produce gin tonic, pe care-l vinde jucătorilor de golf.

Extrema dreaptă, alături de care Alexandru Maxim a jucat timp de trei sezoane la VfB Stuttgart (între 2013 și 2016), și-a lansat marca proprie „Mulligin”, inspirat fiind de o lovitură specială din sportul cu tot mai mare priză în lume.

Extrema dreaptă, cu o vastă experiență în Bundesliga, cu 230 de prezențe și 66 de goluri în tricoul celor de la Werder Bremen, Stuttgart, Hannover și Hamburg, anunță că deja a produs și comercializat 5.000 de sticle, la prețul de 40 de euro bucata.

Martin Harnik își face reclamă la marca proprie de gin

Sloganul lui Harnik provine de la „lovitura Mulligan”

„În golf există mulligan (n.r. acord neoficial de a repeta o lovitură proastă fără penalizare). Prietenul meu a făcut asta și atunci, cu sticla mea de gin tonic în mână, i-am șoptit «acum aș vrea să-ți dau un MulliGIN»”, a povestit austriacul pentru ziarul Bild.

Gluma cu gin a devenit serioasă în mai puțin de o jumătate de an, iar Martin a devenit harnic și la propriu, deschizându-și o afacere care ar putea avea chiar un viitor profitabil.

„Vara trecută, am mers la golf cu amicii mei. Fiecare dintre noi a avut o cutie de gin tonic în timpul unei partide amicale. Iar lucrurile bune s-au întâmplat după ce am combinat sportul cu buna dispoziție

Martin Harnik, fost internațional austriac


Preluând esența loviturii din golf, fotbalistul care nu a câștigat în cariera de aproape două decenii decât un trofeu, Cupa Germaniei cu Werder Bremen în 2008-2009, a găsit un slogan foarte sugestiv pentru businessul său.

„Toată lumea merită o a doua șansă. Acest lucru se aplică în toate domeniile vieții, nu doar când ratați o lovitură de golf, ci și atunci când aveți o ceartă în familie.

Este un nou început sau o glumă proastă între prieteni!”, a explicat Harnik pentru același faimos tabloid.

Max Kruse l-a invitat la podcast pentru a-i face reclamă

Podcastul în care Martin Harnik și-a promovat businessul cu alcool

Partenerul de podcast („Flatterball”) al fotbalistului, Max Kruse (36 de ani), a dezvăluit cum a decis Harnik să pună afacerea pe roate:

„După ce am văzut că nu există un produs numit Mulligin, mi-am zis «OK, îl vom face acum». Apoi am început proiectul cu prietenul meu Morris Höver”.

Bild a explicat că „Harnik însuși se răsfață ocazional cu unul. «Și în viața mea privată beau din când în când un gin tonic. Este long drink-ul care îmi place cel mai mult. De asemenea, espresso cu tonic. Ginul nostru e și o versiune bună după muncă!”.

Și Ulf Kirsten și Fin Bartels, activi în comerțul cu alcool

Fostul jucător al naționalei austriece a produs peste 5.000 de sticle: „Vom intra în comerțul din golf, adică vom oferi ginul în magazinele de golf”.

Harnik nu este singurul fost fotbalist profesionist care face bani din comerțul cu alcool.

Fin Bartels (ex-Hansa Rostock, St. Pauli, Werder Bremen și Holstein Kiel) produce „Gin Bartels”, iar Ulf Kirsten (ex- Leverkusen, cu 51 de selecții și 20 de goluri la naționala Germaniei) are marca „Der Schwatte”).

Show more
Loading ...
Failed to load data.

Show more
Loading ...
Failed to load data.