Cel mai recent update pentru Call of Duty: Black Ops 6 a fost lansat și a adus câteva schimbări interesante în anumite aspecte ale jocului, în special legate de loviturile la cap și de precizia țintirii armelor.
Odată cu acest update, Treyarch s-a asigurat că loviturile la cap cauzează mai multe daune în BO6 și că jucătorii pot ținti mai precis, reducând oscilația și reculul armelor.
În notele patch-ului, dezvoltatorii au declarat:
„Am realizat o revizuire cuprinzătoare a mișcării armelor și am aplicat reduceri generale pentru a îmbunătăți experiența de luptă. În funcție de clasă și armă, țintele noastre pentru aceste reduceri variază între 30% și 75%. Jucătorii vor observa mult mai multă stabilitate în timpul rotirii, mișcării, schimbării pozițiilor și tragerii, mai ales în timp ce folosesc ADS (Aim Down Sights).”
Prin aceste schimbări dezvoltatorii încearcă să îmbunătățească gameplay-ul cu arme, să facă experiența mai satisfăcătoare și să mențină caracteristicile care fac fiecare armă unică.
Mai puțină oscilație, lovituri la cap mai puternice
Oscilația armei a fost un aspect important al modificărilor aduse de acest update. Potrivit celor de la Treyarch, aceasta este „acum îmbunătățită și consecventă în toate clasele de arme”, iar întârzierea a fost redusă la 2,2 secunde pentru toate armele.
Observând că, înainte de update, puștile cu lunetă reduceau doar pe jumătate oscilația inițială, acum reducerea este completă, iar dezvoltatorii au declarat că vor „monitoriza mereu cu atenție echilibrul puștilor cu lunetă”.
Cu excepția acestor modificări aduse razei maxime de daune pentru SMG-uri, toate celelalte arme vor fi acum mai precise, iar loviturile la cap vor provoca mai multe daune și vor necesita mai puține lovituri pentru a elimina adversarii.
{{text}}