GSP special   •   Publicitate   •   Advertorial

Aproximativ 1550 de persoane din comunități vulnerabile din București și Craiova i-au întâlnit pe jucătorii FCSB și Universitatea Craiova, dar și foști jucători din partea Federației Române de Fotbal în cadrul unei inițiative caritabile Betano

Articol de Gazeta Sporturilor   —  marţi, 24 decembrie 2024

Timp de trei zile, înainte de sărbătorile de iarnă, Betano, brandul premium de pariuri sportive și jocuri online al Kaizen Gaming, a găzduit o serie de evenimente caritabile de impact, menite să sprijine comunitățile locale vulnerabile din România.

Betano, împreună cu echipele pe care le sponsorizează, FCSB și Universitatea Craiova, a fost alături de oamenii nevoiași din București și Craiova.

Vedetele FCSB Vlad Chiricheș, Alexandru Băluță, Octavian Popescu și Risto Radunovic au îmbrăcat șorțurile la o Cantină Socială din București pentru a oferi mese calde și cadouri de Crăciun, în timp ce jucătorii Universitatea Craiova, Mihai Căpățână și Takuto Oshima au desfășurat un act similar de bunătate, aducând zâmbete vârstnicilor din Craiova.

În pregătirea acestei acțiuni, Betano a colaborat îndeaproape cu Today's Future, un ONG local care își propune să răspundă nevoilor sociale critice din comunitățile locale prin donații de bunuri și alimente, implementând proiecte de reintegrare socială pentru grupuri de persoane din medii defavorizate sau vulnerabile.  


De asemenea, foști jucători și membri ai Federației Române de Fotbal, Ionel Augustin și Florin Șari, au oferit pachete cu alimente Asociației Nevăzătorilor din România în numele Federației și al Betano.

În plus, Betano și-a anunțat angajamentul de a sprijini echipa Asociației la Olimpiada de șah IBCA pentru nevăzători și deficienți de vedere, care va avea loc la Belgrad în vara anului 2025.

„Prin aceste acțiuni, dorim să subliniem puterea colaborării și importanța de a da înapoi valori care se află în centrul culturii noastre organizaționale.

Ne bucurăm să colaborăm cu parteneri precum Federația Română de Fotbal, FCSB și Universitatea Craiova și suntem hotărâți să extindem aceste inițiative în viitor, contribuind la obiectivul nostru de a face o diferență reală în comunitățile în care ne desfășurăm activitatea.”, a declarat Dragoș Mîndreci, Country Manager Betano România.


Kaizen Gaming și Betano au ajutat peste 1550 de persoane din comunități vulnerabile, un efort prin care compania urmărește să promoveze bunăstarea comunității și să inspire schimbări pozitive în regiunile în care își desfășoară activitatea.

***

Despre Kaizen Gaming | Betano

Kaizen Gaming este una dintre cele mai mari companii GameTech din lume. Cu accent pe Tehnologie și Oameni, își propune să îmbunătățească experiența pe care o oferă milioanelor de clienți din întreaga lume și să ofere divertisment fanilor sportului într-un mod distractiv și responsabil.

Kaizen Gaming deține brandul premium de pariuri sportive și jocuri online Betano, cu o prezență solidă pe piețele din Europa, America și Africa. Obiectivul „Kaizen 2626” al companiei este de a opera în 26 de țări până în 2026. Kaizen Gaming are peste 2.500 de angajați în întreaga lume.

Kaizen Gaming este recunoscut drept un jucător de top pe piața globală a pariurilor sportive și a jocurilor de noroc, primind mai multe premii ale industriei, inclusiv, în premieră mondială, șapte trofee într-un singur an la EGR Operator Awards 2024 („Operatorul Anului”, „Angajatorul Anului”, „Cel mai bun Program de Afiliere”, „Cel mai bun Operator de Pariuri pe Fotbal”, „Cel mai bun Produs dezvoltat In-House”, „Cel mai bun Operator de Pariuri Live” și „Cel mai bun Produs de Pariuri Sportive Mobil”).

Show more
Loading ...
Failed to load data.

Show more
Loading ...
Failed to load data.