Romeo Bănică, directorul de marketing al lui Dinamo, a anunțat lansarea unui nou proiect. Este vorba despre Dinamo TV, platformă destinată suporterilor „câinilor”. Acesta a făcut anunțul marți seară, a doua zi după succesul trupei lui Zeljko Kopic (47 de ani) cu Hermannstadt, scor 2-0, în etapa 29 din Superliga.
„48 TV” se va numi postul clubului, cu trimitere către 1948, anul înființării lui Dinamo. Potrivit anunțului făcut de Romeo Bănică, până pe 15 martie se vor rezolva toate chestiunile de ordin tehnic, iar Dinamo va beneficia de acest post TV.
Dinamo își deschide post! 48 TV, denumirea oficială
În acest moment, suporterii dinamoviști au două platforme reprezentative: este vorba despre „Radio Dinamo 1948”, proiect început în urmă cu 11 ani, respectiv „Totul pentru Dinamo”, platformă care a luat naștere în urmă cu un an.
Cel mai probabil, 48 TV nu va concura cu aceste proiecte și va încerca să vină cu informații noi pentru suporterii „câinilor”.
„În curând va fi lansat 48 TV, postul clubului. Avem ca termen 15 martie, așteptăm niște materiale care trebuie livrate. Colegii mei au pregătit deja materiale pe care le vom difuza, vor fi podcasturi, interviuri, emisiuni. E un conținut la care doar noi avem acces și vrem să-l aducem în prim-plan.
Numele e ales așa pentru că a fost dorința noastră de a activa acest brand, îl folosim și în alte cazuri. Vrem să creăm un brand al lui Dinamo cu «1948» sau «48», să fie și o linie merchandising fără o trimitere evidentă spre Dinamo, fără logo, care să poată fi purtată pe stradă”, a declarat Bănică, la Radio Dinamo 1948, citat de golazo.ro.
Și la ticketing e o creștere foarte mare. Pe Arc am avut o medie pe meci 150.000 lei pe meci (n.r. 30.000 de euro), anul acesta e de 200.000 lei pe meci (n.r. 40.000 de euro). Meciul cu FCSB de pe Arenă a fost echivalentul a 5 meciuri sold out pe Arc, ca încasări.
- Romeo Bănică, director de marketing Dinamo
{{text}}