International   •   Campionate   •   BARCELONA - REAL MADRID

Radio Marca, despre „centralul” De Burgos Bengoetxea: „Arbitraj excelent, dar...”

Jucătorii Barcelonei nu sunt de acord cu decizia „centralului” Bengoetxea la intervenția lui Asencio asupra lui Raphinha

Articol de Aurelian Botezatu   —  duminică, 27 aprilie 2025

Postul Radio Marca a analizat toate fazele controversate ale finalei Cupei, Barcelona - Real Madrid (3-2), și a tras concluziile.

Fostul arbitru FIFA Alfonso Pérez Burrull, specialistul Radio Marca, consideră că arbitrajul lui Ricardo de Burgos Bengoetxea în finala Cupei a fost foarte bun: „A fost o finală grozavă, iar arbitrajul s-a ridicat la înălțimea meciului".

Dintre toate fazele controversate ale partidei, Perez Burrull consideră că la una singură s-a greșit. S-a petrecut în finalul timpului regulamentar, la scorul de 2-2, la intervenția lui Asencio asupra lui Raphinha , care a fost considerată inițial penalty și apoi răsturnată după o revizuire VAR.

Intervenția lui Asencio asupra lui Raphinha / Foto: captură

”Apărătorul lui Real Madrid a sosit târziu și l-a fault pe atacantul brazilian, este un penalty. Nu a existat o eroare clară care să justifice intervenția VAR și corectarea arbitrului pe monitor”, susține Perez Burrull, care îl arată astfel cu degetul pe asistentul aflat în camera VAR.

Surprinzător, Radio Marca a omis o altă fază controversată, consumată chiar înaintea acesteia. Tot în careul Realului, fundașul Antonio Rudiger l-a lovit la nivelul ghetei pe Ferran Torres, aflat la minge, însă „centralul” Ricardo de Burgos Bengoetxea n-a considerat intervenția apărătorului madrilen suficient de gravă pentru a acorda penalty.

Perez Burrull: „N-a fost penalty la Federico Valverde. Mâna e îndreptată spre pământ”

Un alt moment controversat s-a petrecut în debutul partidei. În minutul 16, Raphinha a centrat în fața porții, Ferran Torres a luftat, iar mingea l-a lovit în mână pe Valverde, la firul ierbii. Arbitrul Ricardo De Burgos Bengoetxea a interpretat că mâna a fost îndreptată către pământ și nu a acordat penalty. 


„Mâna este îndreptată spre pământ. Arbitrul a fost aproape de fază. Regulamentul prevede acest lucru. Nu este un penalty", a fost verdictul lui Pérez Burrull la Radio Marca.

Faultul lui De Jong asupra lui Kylian Mbappe, din minutul 67, a fost sancționat doar cu un „galben”, deși madrilenii au cerut eliminarea olandezului.

De Jong îl ține pe Mbappe, aflat într-o poziție de atac „promițătoare”

Perez Burrull: ”Era un fundaș al Barcelonei în apropiere, deci nu a fost un cartonaș roșu. Nu există nicio îndoială, este un cartonaș galben pentru un atac promițător".

Show more
Loading ...
Failed to load data.

Show more
Loading ...
Failed to load data.