GSP special   •   Publicitate   •   Advertorial

José Mourinho, parte din noua campanie Snickers

Articol de Gazeta Sporturilor   —  vineri, 09 mai 2025

Cel mai recent capitol al campaniei Snickers „Nu prea ești în apele tale?” tocmai a fost lansat, având în prim-plan o figură bine cunoscută din lumea fotbalului: José Mourinho.



Astfel, marca își consolidează conceptul „Nu ești tu când ți-e foame”, ilustrând momente inspirate din fotbal care reflectă această idee.

Campania Snickers din acest an este o evoluție a ediției de anul trecut, care a abordat „AutoGolurile” - accidentele amuzante ale fanilor fotbalului. Acum, prin eforturi digitale extinse, marca prezintă scurte interviuri cu o vedetă a fotbalului mondial.



José Mourinho va împărtăși momente în care „nu prea a fost în apele sale”, răspunzând la întrebări despre cartonașe roșii sau... șosete găurite. Un Snickers îl ajută să-și revină și să reintre în joc.

„Anul acesta, brand-ul invită din nou consumatorii în lumea emoțiilor fotbalului. Suntem încântați că un star precum José Mourinho, antrenor portughez de renume, dezvăluie într-un mod autentic și amuzant propriile momente în care ‘nu a fost în apele sale’. Astfel de situații sunt familiare atât fanilor, cât și celor mai buni sportivi”



- a declarat Gábor Villányi, Portfolio & Brand Activation Manager pentru Snickers în Europa Centrală, Mars.

O componentă cheie a campaniei este concursul cu premii dedicat consumatorilor din România, care oferă participanților șansa de a câștiga o sesiune de antrenament chiar cu José Mourinho și alte premii. Ce trebuie să faci ca să câștigi?


  1. Cumpără minimum 3 (trei) produse participante Snickers, Twix, Bounty sau Mars (batoanele de ciocolată și/sau înghețată) de la oricare magazin care comercializează produsele participante din România.

  2. Păstrează bonul fiscal care atestă achiziția.

  3. Înscrie-te până pe 1 iunie online pe:  www.snickers.com/football/ro-ro în secțiunea “Încarcă bonul fiscal.”

Premiile includ un pachet de călătorie pentru două persoane pentru a-l întâlni pe José Mourinho în valoare de 22.165 lei, precum și 8 console Sony PlayStation 5 în valoare de 2.740 lei fiecare. Pentru detalii, consultati Regulamentul (www.snickers.com/football/ro-ro).

În cadrul campaniei au fost pregătite formate video speciale, care vor apărea pe toate platformele digitale. De asemenea, sunt planificate activări pentru Facebook, Instagram și YouTube.



De asemenea, au fost concepute materiale pentru punctele de vânzare cu amănuntul.

Conceptul creativ al campaniei a fost dezvoltat de The&Partnership. ACG Advertising and Partners este responsabil de promovare, în timp ce Links Associates coordonează activitățile de PR.


Mars în România și Europa Centrală

Mars a intrat pe piața din România în 1994. Din 2016, compania a operat pe piața din România sub umbrela Mars Multisales Central Europe, care include piețele din România, Ungaria, Cehia, Slovacia.



Cu peste 400 de angajați (denumiți Asociați), organizația din Europa Centrală operează în prezent în două categorii: dulciuri (ciocolată, gumă & bomboane) și hrană pentru animale.



Mai mult, Mars operează în regiune două dintre cele mai mari fabrici ale sale în aceste segmente, incluzând o fabrică în Csongrád-Bokros Ungaria, care produce mâncare uscată și recompense pentru animale și, de asemenea, o facilitate de producție pentru dulciuri (fără ciocolată) care include și centrul de dezvoltare pentru dulciuri din Poříčí nad Sázavou din Republica Cehă.

Despre Mars, Incorporated

Mars, Incorporated este animată de convingerea că lumea pe care ne-o dorim mâine începe cu modul în care facem afaceri astăzi.



Fiind o afacere de familie de peste 50 de miliarde de dolari, portofoliul divers și în continuă expansiune al Mars include produse de calitate pentru îngrijirea animalelor de companie și servicii veterinare ce sprijină animalele de companie din întreaga lume, precum și alimente și gustări de calitate ce încântă milioane de oameni în fiecare zi.



Compania produce unele dintre cele mai îndrăgite mărci din lume, inclusiv ROYAL CANIN, PEDIGREE, WHISKAS, CESAR, DOVE, EXTRA, M&M’s, SNICKERS și BEN’S ORIGINAL.



Rețeaua globală de spitale pentru animale – inclusiv BANFIELD, BLUEPEARL, VCA si ANICURA – oferă îngrijire veterinară preventivă, generală, de specialitate și de urgență, iar afacerea globală de diagnosticare veterinară ANTECH utilizează tehnologie de ultimă oră pentru diagnosticarea animalelor de companie.



Cele 5 Principii Mars—Calitate, Responsabilitate, Reciprocitate, Eficiență și Libertate inspiră cei 150.000 de Asociați ai noștri să acționeze în fiecare zi pentru a contribui la crearea unei lumi mai bune pentru oameni, animale de companie și planetă.



Pentru mai multe informații, accesați www.mars.com. Ne găsiți și pe Facebook, Instagram, X (Twitter), LinkedIn, și YouTube.

Show more
Loading ...
Failed to load data.

Show more
Loading ...
Failed to load data.