Producătorul francez de mașini a adus din nou pe piață modelul Renault 4, o mașină care a făcut istorie pentru brand. Nu a mai fost vândută de peste 30 de ani, din 1994, și a fost deja lansată în România.
Noul model reimaginat de Renault 4 este complet electric și ajunge de la 0 la 100 km/h în 8,2 secunde.
FOTO Cum arată Renault 4 reimaginat de către inginerii francezi: este 100% electric și are două ecrane de 10 inch
Noua mașină cu aspect retro vine cu două motorizări: una de 120 de cai putere cu baterie litiu-ion de 40 kilowați-oră și una cu 150 de cai putere cu o baterie de 52 de kilowați oră. Autonomia totală a noului model depășește pragul de 400 de kilometri.
La capitolul design exterior, noul Renault 4 păstrează din ADN-ul „tatălui” său. Design-ul exterior și jantele cu diametrul de 18 inch și farurile cu tehnologie LED conferă un aspect retro micuței mașini produse de inginerii francezi.
Renault 4 E-Tech este o mașină cu foarte multe dotări de confort: scaune cu încălzire, instalație de climatizare cu reglare automată, un încărcător wireless, cruise control adaptiv, frânare automată de urgență, asistent pentru menținerea benzii și camera video pe spate.
De asemenea, noul Renault 4 se remarcă și prin cele două display-uri de 10.25 inch. Unul reprezintă bordul șoferului, în timp ce al doilea ecran este destinat sistemului de navigație și aplicațiilor.
Noul model de Renault 4 a fost dezvăluit la finalul lunii octombrie, iar în România, mașina pleacă de la prețul de 28.890 euro, cu puțin mai mic decât rivalele de la Ford sau Fiat.
Renault a investit 340 de milioane de euro la uzina Dacia de la Mioveni
Pentru a produce noul model, Bigster, grupul Renault a investit o sumă uriașă. E vorba de 340 de milioane de euro. Iar comenzile sunt pe măsură, asta deși lansarea comercială are loc în aprilie.
„Am depăşit deja 1.200 de comenzi pentru Bigster în România, iar în Europa sunt peste 10.000, fără a avea maşina în vreun showroom. Peste 90% dintre comenzi au vizat echiparea de top, iar două treimi au mers către hibrid“, a spus Mihai Bordeanu, directorul general Automobile Dacia.
{{text}}