Sărbătoarea fotbalului pornește la drum astăzi, cu o zi înainte de marea finală a Ligii Campionilor dintre PSG și Inter Milano. Münchenul e gata pentru petrecere, kilometrul zero al distracției fiind pe Olympiapark, acolo unde fanii celor două echipe vor avea parte de concerte și zone speciale de distracție.
- GSP are 4 jurnaliști care vor transmite toate informațiile importante de la München;
- Sâmbătă seară, de la 22:00, PSG - Inter Milano se joacă în finala Champions League
Superstarul Sebastian Ingrosso face show pe Olympiapark
Spectacolul începe de astăzi în Germania, pe Olympiapark, acolo unde DJ-ul Swedish House Mafia pregătește un show de zile mari în fața a mii de fani gata de fluierul de start al meciului dintre PSG și Inter.
Superstarul Sebastian Ingrosso, DJ-ul suedez apreciat la nivel global, e capul de afiș la „Friday Night Show” din cadrul Festivalul UEFA Champions League de la München, cel care va avea un set-up unic de mai bine de 90 de minute pentru toți fanii adunați în cadrul festivalului.

Sunt foarte entuziasmat să fac parte din finala UEFA Champions League din acest an și din Champions Festival, precum și pentru șansa de a urmări finala live!
mesajul pe care suedezul l-a transmis
Sesiuni foto cu trofeul original Champions League + poze cu Kaka, Figo sau Seedorf
Chiar dacă sunt fani care au sau nu bilet la marea finală de mâine seară, Festivalul UEFA Champions League de la München e deschis pentru toată lumea. Iată o privire de ansamblu asupra activităților din acest an de la festival.
Sesiune foto cu trofeul original UEFA Champions League: cei care vor ajunge la festival vor putea face poze, dar NU vor avea voie să atingă trofeul unicat, pe care Steaua l-a câștigat în 1986.
Sute de oameni, inclusiv români, stăteau la coadă pentru o poză cu trofeul oficial. Altfel spus, 30 de minute de așteptat în soare pentru 10 secunde în preajma "Urecheatei".
Dacă ai noroc și stai mai mult timp la Olympiapark, ai șansa unică să faci poze sau să pleci acasă cu un autograf de colecție de la ambasadorii UEFA Champions League. Kaka, Cafu, Figo sau Seedorf sunt deja la München.
De lângă micul studio amenajat lângă trofeu, microbiștii puteau să avanseze apoi spre zona de food court-uri, divertisment, unde o scenă uriașă a fost amenajată pentru festivalul de lângă Olympiapark.
Punctul de atracție? Seara, în main-event, o reprezentație a DJ-ului Sebastian Ingrosso. Fiindcă fix așa arată "ecosistemul" de lângă uriașul parc bavarez: entertainment la tot pasul, brand-uri de top și activările lor de rigoare, fani îmbrăcați în tricouri de zeci de tipuri, ademeniți cu jocuri interactive și promoții la bere și cârnați.
În parc sunt expuneri impresionante cu trofeul uriaș și mingea oficială Adidas de mari dimensiuni. Mai mult, poți să-ți faci selfie-uri cu tricourile-gigant ale echipelor participante în acest sezon de Champions League, PSG și Inter Milano.
Magazinele oficiale UEFA Champions League nu acceptă numerar!
Pe partea de vest a Olympiapark, există un magazin oficial UEFA plin cu tot ce îți dorești: de la tricouri și fulare până la șepci, genți și multe altele. Pe partea de est, un stand mai mic îți oferă o opțiune rapidă pentru a cumpăra produse cu însemnele finalei.
Preferatele fanilor din acest an sunt produsele tematice, care prezintă cele două finaliste, Inter și PSG. Toate logourile fiind pe mingi oficiale ale finalei, replici ale trofeului, steaguri, fulare și tricouri în magazinele oficiale.
Prețurile pornesc de la 10 euro și pot ajunge până la câteva sute bune pentru un tricou original de joc sau o minge precum cea cu care se va juca marea finală de la Allianz Arena. Atenție, magazinele oficiale nu acceptă plăți în numerar!
1,6 milioanede locuitori are München, acesta fiind al treilea cel mai mare oraș din Germania. Datorită poziției sale aproape de Alpi și de lacurile din apropiere, plus a stilului de viață relaxat al locuitorilor săi, München a fost poreclit „cel mai nordic oraș din Italia”
Standurile partenerilor de unde poți primi tot felul de cadouri
Sărbătoarea UEFA Champions League este una specială și pentru partenerii oficiali ai competiției. În cadrul Festivalului UEFA Champions League de la München există mai multe zone dedicate sponsorilor. Care oferă tot felul de cadouri pentru cei care le calcă pragul.
De exemplu, la standul Crypto, fanii trebuie să își încerce norocul împotriva lui Robokeeper! Vorbim de cel mai rapid portar din lume, controlat de inteligență artificială. Cei mai norocoși fani pot câștiga inclusiv bilete la marea finală dintre PSG și Inter, extrem de rare în această perioadă.
Nu lipsesc cei de la OPPO, care oferă suporterilor cadouri personalizate, iar la standul PlayStation, un flipper uriaș îți poate garanta accesul pe stadion dacă scorul tău este cel mai mare în duelurile cu restul participanților.
Alătură-te distracției la cabina foto cu design Topps și intră în universul cartonașelor cu fotbaliști! Nu uita să rotești roata norocului pentru șansa de a câștiga pachete speciale, dar și tricouri, șepci și tot felul de obiecte speciale!
Chipsuri, meniuri de sărbătoare și băuturi speciale
Un stand special la Festivalul UEFA Champions League de la München este al celor de la Pepsi! Unul pe două niveluri, care oferă vizitatorilor experiențe unice: cabine foto interactive, un bar de degustare cu băuturi carbogazoase artizanale.
În plus, Lay’s Kitchen le oferă fanilor acces într-o lume a aromelor, iar cei care intră în food truck-ul Doritos primesc un meniu de sărbătoare cu trei toppinguri inspirate de favoritele și aromele din München.
Mai mult, experiența Sodastream se inspiră din jocul luminilor care transformă fiecare băutură într-un spectacol de culori. Aceasta va prezenta portofoliul de arome oferit și le va oferi fanilor ocazia să încerce băuturile.
Dacă ai probleme musculare, masajul e gratis
După atâția mii de pași prin zona de festival, cei care au probleme se pot recupera extrem de rapid, cu un masaj special, ca pentru jucătorii de pe banca de rezerve, gata să intre în joc.
Unul dintre sponsorii Champions League, cei de la Voltaren, sunt prezenți în cadrul evenimentului, iar ori de câte ori fanii simt dureri sau disconfort în timpul unei zile petrecute la Champions Festival, gelul îi ajută să se refacă mai repede.
Iar ca totul să se încheie cum trebuie, Heineken își va face remarcată prezența printr-o zonă atrăgătoare și primitoare, care va include un bar, o zonă de relaxare, un quiz interactiv despre Champions League și tombole cu premii exclusive. Totul într-o atmosferă relaxată, unde vei putea savura o bere draft rece!
{{text}}