Aproape 50 de milioane de euro este rețeta financiară de care beneficiază Germania după ce UEFA a decis ca finala Ligii Campionilor să aibă loc la München.
Germania a găzduit Campionatul European în 2024. A făcut-o cu succes, așa că UEFA a decis ca finala Champions League să aibă loc la Munchen, pe stadionul pe care România a jucat cu Ucraina și Olanda la Euro.

Orașul s-a transformat din nou într-un adevărat furnicar. Unitățile de cazare au fost ocupate în câteva minute, iar prețurile biletelor de acces pe stadion au „explodat”, ajungând la peste 4.000 de euro.
Rețetă financiară pentru Germania
Departamentul Economic din Munchen a realizat un raport special cu urmările organizării celui mai așteptat meci de pe continent. Rezultatul? Peste 90.000 de nopți de cazare în ultimele zile și un câștig financiar imens pentru țara gazdă de aproape 50 de milioane de euro.
Pe lângă entuziasmul și buna dispoziție din Munchen, evenimentul oferă și recompense economice enorme.
Italienii au venit mai ușor în Germania
Zeci de mii de francezi și italieni și-au făcut apariția sâmbătă seară la Munchen.
Un purtător de cuvânt al organizatorilor a declarat că orașul este ocupat „cu o ușoară majoritate din Italia. Ruta Milano - Munchen este la îndemână pentru călătoriile cu trenul”.
De ce emblema Ligii Campionilor are opt stele?
„Starball”, logo-ul Champions League, este unul dintre cele mai cunoscute din fotbal. Este compus dintr-un cerc alcătuit din 8 stele albe, care formează modelul stilizat al unei mingi de fotbal.
În momentul în care UEFA a creat această siglă, cele 8 stele simbolizau inițial cele opt echipe din grupele principale ale competiției.
Logo-ul a ajutat UEFA să creeze o imagine de brand premium, a contribuit la atragerea de sponsori importanți. A făcut din Champions League un eveniment special, cu o atmosferă unică.
{{text}}