GSP special   •   Publicitate   •   AC MILAN

Legendarul Alessandro Costacurta, în centrul parteneriatului AC Milan x Winbet: „Am amintiri plăcute legate de români”

Alessandro Costacurta, legenda Milanului și a fotbalului italian, prezent la anunțarea parteneriatului cu Winbet
Alessandro Costacurta, legenda Milanului și a fotbalului italian, prezent la anunțarea parteneriatului cu Winbet

Articol de Gazeta Sporturilor   —  joi, 03 iulie 2025

Alessandro Costacurta, fundașul cu 20 a fost în centrul unui eveniment organizat la Sofia, cu ocazia unui parteneriat dintre AC Milan și Winbet, casa de pariuri care devine partenerul regional al rossonerilor în regiune.

Parteneriatul se va extinde la nivel european, având exclusivitate în Bulgaria, România, Serbia, Croația și Belarus, fiind prima asociere oficială dintre un operator local de pariuri și un club de renume din fotbalul european.

În cadrul unui eveniment organizat la „Intercontinental" Sofia, reprezentanții celor două entități au scos în evidență faptul că-și doresc să consolideze legătura cu fanii, oferind conținut exclusiv, experiențe premium și promoții dedicate suporterilor locali.


Tocmai de aceea la eveniment a participat o legendă milanistă, un om recunoscut la nivel global, Alessandro Costacurta, 59 de ani, fostul fundaș central care și-a dedicat întreaga carieră grupării din Lombardia.

24de trofee a cucerit "Billy" Costacurta cu Milan de-a lungul carierei

5trofee Champions League a cucerit fostul apărător italian în carieră. La care se adaugă 7 Il Scudetto, 3 Supercupe ale Europei, 2 Cupe Intercontinentale, 1 Cupă a Italiei, 5 Supercupe ale Italiei și o Coppa Italia Primavera

Alessandro Costacurta: „Este o plăcere să extindem și în România, am amintiri plăcute legate de voi"


Alessandro „Billy" Costacurta a fost entuziasmat de acest parteneriat, care se extinde și în România. Studioul Sportal.bg de la Sofia a fost gazda unui interviu in extenso cu legenda Italiei.

„Este o oportunitate și o mare plăcere să extindem comunitatea AC Milan și în România, iar când ai această posibilitate este ceva extraordinar. Am amintiri plăcute legate de România, de români, de fotbaliștii români, de echipele românești. Cred că acest parteneriat poate fi un mare succes", a punctat italianul.

La rândul său, Mark Adonia (CEO Winbet România) a explicat impactul colaborării:

„Pentru noi este o mare plăcere, AC Milan este o casă puternică, are fani numeroși de-a lungul globului. Este un proces logic în strategia noastră a brand-ului, fiindcă vorbim de un nume cu dedicare, încredere, excelență pe mapamond. Cum am mai spus, este o oportunitate să ne extindem portofoliul, să oferim fanilor AC Milan posibilitatea de a fi parte din acest grup".

Mark Adonia - CEO WINBET Romania

Nicola Bascolo (directorul de sponsorizări de la AC Milan) a expus așteptările rossonerilor:

„Suntem foarte fericiți să primim Winbet ca noul partener regional. Avem așteptări mari de la toate parteneriatele, fiind interesați de ceea ce putem oferi, dar și de ceea ce putem primi la schimb. Este o experiență, iar comunitatea este principala noastră preocupare. Vrem să ne conectăm cu piața est-europeană, acolo unde Winbet operează”.

59de selecții are Alessandro Costacurta pentru naționala Italiei, având și 2 goluri

Colaborare AC Milan x WINBET: „Oricine va putea avea tricouri semnate de o legendă precum Alessandro Costacurta"

Nicola Bascoro, fost fundaș dreapta la echipa italiană, a mărturisit că a simpatizat foarte mult un fotbalist român.

„Am fost fanul lui Cosmin Contra (n.red a jucat în ediția 2001/2002 la Milan). Și eu am jucat fundaș dreapta, da, clar, nu la nivelul Contra sau Costacurta), iar când românul a înscris acel gol minunat cu Inter, a fost în topul fundașilor dreapta din istorie pentru mine.

Alessandro Costacurta (AC Milan) x Winbet, la evenimentul organizat la Sofia

Ce să aștepte fanii Milanului de la acest parteneriat... Vrem să avem mai multe inițiative pe plan local și să fim în contact cu suporterii, cu comunitățile. Să avem expunere digitală, să fim mai activi pe aceste piețe, mai ales că aceasta este dorința fanilor, iar prezența unui om precum Alessandro Costacurta la acest eveniment arată deschiderea noastră către colaborare și fani", a reacționat italianul.

Mark Adonia a completat: „Sportul, fotbalul, sunt piloni importanți în abordarea comercială cu suporterii. Vrem să oferim calitate a entertrainment-ului, de top, începând de săptămâna viitoare vom promova mai mult această colaborare. Oricine va putea avea tricouri semnate de o legendă precum Alessandro Costacurta.

Ne așteptăm (ca fanii) să fie mai conectați cu echipa favorită. Va fi ceva unic și pentru fanii fideli ai lui Milan, sperăm să fie fericiți, să-și arate pasiunea".

Strategia noastră este setată încă de pe vremea lui Silvio Berlusconi de a face din AC Milan un brand global, care nu se limitează doar la Italia. Avem multe activități și pe plan comercial, pentru a ne apropia de comunitatea noastră. Avem un birou la Dubai, patronatul clubului este din Statele Unite, peste 20 de zile vom juca la Singapore, Hong Kong și Perth, iar Supercupa Italiei va fi din nou la Ryad

Nicola Bascoro, director sponsorizări AC Milan

AC Milan dorește succesul și vrea să se extindă la nivel global, de aceea și noi vrem să mergem în aceeași direcție. Strategia noastră esteclienții să se asocieze cu încredere, cu succesul, cu experiențe exclusive și exclusiviste. Cred că ambele viziuni se aliniază cu strategia de a deveni lideri pe piața din România

Mark Adonia, CEO WINBET România

Show more
Loading ...
Failed to load data.

Show more
Loading ...
Failed to load data.