Pe Arena Națională din București va avea loc, timp de trei zile, prima ediție a festivalului Neversea Kapital. Acesta se va desfășura pe o suprafață impresionantă de peste 130.000 de metri pătrați și include trei scene: Mainstage, The Ark, Temple.
Porțile festivalului s-au deschis la ora 16:00, iar în prima zi sunt așteptați peste 50.000 de oameni să participe la evenimentul din București. Startul a fost dat la ora 19:00.
Scena principală este atracția principală! Aceasta este formată din cel mai înalt ecran LED montat vreodată în România, cu o înălțime de 22 de metri. În plus, aceasta este susținută de cel mai complex și puternic sistem de sunet instalat vreodată pe Arena Națională, cu un număr-record de boxe și incinte acustice.
GALERIE FOTO. Arena Națională s-a transformat pentru Neversea Kapital!
Prima zi de festival a fost deschisă de „Partidul Kiss FM”, apoi de la ora 20:00 au urcat pe scena principală Alle Farben, Claptone, Paul Kalkbrenner (ora 22:20), Kshmr (23:45), Axwell (01:10), Tujamo (02:35), show-ul fiind închis de Kaaze (04:10).
Pe restul scenelor ridicate special pentru prima ediție de Neversea Kapital vor mai urca Macanache, Azteca, Puya, Poltom sau Sublee. Pe Temple Stage, ultimul artist urmând să urce la ora 05:00, cu un show de două ore.
Cum arată programul complet al celor trei zile de la Neversea Kapital
Programul pe zile de la Neversea KapitalTinerii sub 35 de ani alocă şi peste 950 de lei pentru cheltuieli la festivaluri
Şapte din 10 români, cu vârste cuprinse între 18 şi 65 de ani, participă cel puţin o dată pe an la un festival din România, potrivit unui studiu realizat de Raiffeisen Bank. Acesta arată că tinerii sub 35 de ani pot aloca chiar şi peste 950 de lei, iar 3 din 10 respondenţi spun că bugetul lor este între 300 şi 500 de lei.
Plăţile digitale se află în topul preferinţelor în ceea ce priveşte metodele de plată în timpul festivalurilor, urmate de plata cu cardul fizic (40%). 44% dintre participanţii la festivaluri preferă să plătească cu telefonul, 27% cu brăţara de plăţi oferită de organizatori şi 10% cu smart watch, în timp ce 45% preferă, în continuare, să achite cash.
28 la sutădintre respondenţii sondajului spun că au participat sau vor participa la un festival în străinătate, destinaţiile preferate fiind Tomorrowland (Belgia) şi Sziget Festival (Ungaria). Pentru cei care rămân în ţară, atmosfera şi diversitatea experienţei contează cel mai mult
Aproape jumătate dintre participanţi se aşteaptă ca preţurile produselor de la festival să fie cu 10-24% mai mari decât în 2024, iar 18% estimează creşteri de peste 25%. Doar 15% dintre respondenţi cred că preţurile vor fi mai mici comparativ cu anul anterior.
{{text}}