International   •   Campionate   •   ITALIA

Napoli, ce gafă pe tricouri! » Replica dată de fiica președintelui: „Un mesaj pentru noua generație”

+21 Foto
Lansarea pe piață a tricourilor a avut un impact neașteptat de mare în rândul fanilor lui Napoli.

Articol de Daniel Scorpie   —  sâmbătă, 19 iulie 2025

Lansarea pe piață a tricourilor a avut un impact neașteptat de mare în rândul fanilor lui Napoli. O eroare de imprimare a atras rapid mii de mesaje critice și ironii pe rețelele sociale, însă directorul de marketing, care e și fiica președintelui clubului, a surprins pe toată lumea prin modul original de a stinge scandalul.

Valentina De Laurentiis a găsit o ieșire genială din situația stânjenitoare și a transmis un mesaj la care nu se aștepta nimeni. Ba chiar i-a lăsat cu gura căscată și pe cei care sperau să reușească o afacere intrând în posesia unor tricouri de colecție!

Așa arată tricourile din echipamentul de acasă ale lui Napoli pentru sezonul viitor / Foto: Footy Headlines

GALERIE FOTO. Cum arată noile tricouri ale lui Napoli și eroarea ironizată de fani


„Vineri, a devenit virală pe internet o greșeală de tipar pe logo-ul de certificare a autenticității de pe noile tricouri de acasă și deplasare pe care le-am pus în vânzare. Eroarea este prezentă și pe echipamentul portarilor.

Aș putea să caut scuze sau să o corectez pentru restul producției. Dar am preferat să o las așa cum este, transformând-o într-o oportunitate de a transmite un mesaj: cei care muncesc pot greși.

Important este să găsim imediat o soluție, dacă e posibil, ori să învățăm din ea”, și-a început mesajul de răspuns fata lui Aurelio De Laurentiis.


Valentina a transmis tifosilor că „această greșeală de imprimare va face tricourile noastre și mai «umane» și poate, într-un fel, unice. Mi-aș dori ca ele să devină aproape un mesaj pentru cei mai tineri, cărora le este adesea frică să acționeze și să își pună întrebări de teama de a se confrunta cu o spânzurătoare, adesea virtuală.

Cu toate acestea, tocmai atunci când cineva cade, se ridică din nou, crește și trăiește. Așa cum face de secole și orașul nostru, care „nu' mmore, è vviva... (n.r. - nu moare și este viu) în continuare!".

Valentina De Laurentiis (44 de ani) este singura fiică a lui Aurelio, ea având doi frați, pe Edoardo și Luigi / Foto: Imago

Suporterii s-au întrecut în ironii: „Pe piața neagră circulă deja tricouri contrafăcute ale lui Napoli cu ștampila corectă!”

Dar despre ce eroare este vorba? Pe noile tricouri oficiale ale lui Napoli s-a remarcat imediat cuvântul englezesc „autenthic” în loc de „authentic”. O greșeală grosolană, „h” fiind pus la locul nepotrivit.

Fanii lui Napoli, dar și ai echipelor adverse, s-au întrecut în glume și în comentarii ironice. Nu s-a stabilit încă cui aparține gafa comisă, furnizorului tehnic de echipament sau departamentului de marketing al clubului.

Detaliu cu încrisul de autenticitate imprimat greșit în engleză pe tricourile de acasă și deplasare ale lui Napoli / Foto: Footy Headlines

„În realitate, pe piață circulă deja tricouri contrafăcute cu ștampila corectă Authentic”, a postat un suporter pe Facebook. Altul a scris că „paradoxal, aceste tricouri vor avea valoare mult mai mare decât dacă ar fi avut dovada scrisă corect a autenticității.

Vor fi retrase repede și colecționarii se vor înghesui să le cumpere cu sume mari”. Un al treilea a fost și mai nostim: „Napoli a făcut-o intenționat ca să testeze nivelul de cunoștințe de limbă engleză al celor care falsifică tricourile”.

Show more
Loading ...
Failed to load data.

Show more
Loading ...
Failed to load data.