International   •   EURO 2012   •   GRUPA C

Naţionala sună adunarea la bere

Articol de Gazeta Sporturilor   —  miercuri, 18 iunie 2008

Campionatul European: in grupe am baut 1,5 milioane de hectolitri de racoritoare

Campionatul European de Fotbal aduce majorari de 20%-25% ale vanzarilor, peste cresterea obisnuita generata de sezonul de vara. Pana la sfarsitul lunii iunie, producatorii de bere estimeaza un consum de aproape trei milioane de hectolitri.



Retailerii se bucura de fiecare data cand este dat startul unui meci. Odata cu fluierul arbitrului, berea stinge cel mai bine emotiile suporterilor. Astfel, in Campionatul European de Fotbal, reprezentantii lantului german de hipermarketuri Real estimeaza o crestere in volum a vanzarii la bere de pana la 40%, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut. „In general, pe durata sezonului estival, vanzarile pentru aceasta categorie se dubleaza fata de media lunara din lunile extrasezoniere”, subliniaza reprezentantii Real. Cresterea vanzarilor datorita Campionatului, combinata cu sezonul estival, este subliniata si de reprezentantii operatorului lantului de origine germana Metro Cash& Carry Romania, care precizeaza ca aspectul se vede cel mai bine pe facturile pentru segmentul HoReCa si pentru clientii revanzatori. Efectul Campionatului tine insa numai pe perioada acestuia, completeaza Andreea Mihai, director de Marketing la retailerul francez Carrefour Romania.

Citeste continuarea aici.

Show more
Loading ...
Failed to load data.

Show more
Loading ...
Failed to load data.