GSP special   •   Publicitate   •   Advertorial

Hisense anunță al treilea parteneriat de sponsorizare FIFA World Cup și aduce în prim-plan tehnologia RGB-MiniLED la IFA 2025

Articol de Gazeta Sporturilor   —  joi, 18 septembrie 2025

Hisense, brand de top la nivel global în electronice și electrocasnice, a anunțat la IFA 2025 că va continua în calitate de Sponsor Oficial al FIFA World Cup 2026.



Astfel, compania consolidează colaborarea de lungă durată cu FIFA, începută în 2018.

De la primul parteneriat cu FIFA, în 2018, Hisense a construit un istoric solid de activări la nivel global: vizibilitate de brand la FIFA World Cup 2018, cooperare de conținut prin FIFA+ în 2022, integrarea tehnologiei în operațiunile VAR la FIFA Club World Cup 2025 și, acum, sponsorizarea FIFA World Cup 2026.

Fiecare dintre aceste repere a contribuit la creșterea vizibilității Hisense la nivel internațional și la consolidarea angajamentului său de a îmbunătăți experiența suporterilor.

Catherine Fang, Vicepreședinte Hisense Group, a subliniat că fotbalul înseamnă viziune, pasiune și valori comune care îi unesc pe fanii din întreaga lume. Ea a evidențiat ambiția Hisense de a oferi fiecărui suporter posibilitatea de a trăi meciurile la fel de intens ca atunci când s-ar afla pe stadion.


Cu o filosofie orientată către utilizator și investiții constante în inovația display-urilor, de la HDR și Laser TV până la noua tehnologie RGB-MiniLED, Hisense își propune să ofere experiențe vizuale imersive, care să celebreze frumusețea fotbalului și să aducă oamenii împreună.

La IFA 2025, Hisense a prezentat cel mai nou televizor RGB-MiniLED, stabilind un nou reper de performanță a imaginii prin culori, contrast și luminozitate îmbunătățite.

Lansarea demonstrează încă o dată rolul pe care Hisense și l-a asumat în redefinirea standardelor vizuale și în furnizarea unui tip de divertisment la domiciliu care atinge noi cote.

Romy Gai, Chief Business Officer al FIFA, a subliniat că FIFA apreciază parteneriatul de lungă durată cu Hisense și recunoaște angajamentul puternic al companiei pentru inovație și pentru fanii fotbalului din întreaga lume.


El a subliniat că, pe măsură ce pregătirile pentru FIFA World Cup 2026 avansează, ambele organizații așteaptă cu interes să colaboreze pentru a aduce emoția turneului în milioane de locuințe din întreaga lume.

Odată cu ediția campionatului din 2026, prima găzduită de trei națiuni și cu participarea a 48 de echipe, Hisense își propune să transforme miliarde de case în stadioane, unde fiecare urmăritor are loc în primele rânduri, asigurându-se că fanii de pretutindeni se vor bucura de meci ca niciodată până acum și vor trăi la intensitate maximă fiecare moment.

Show more
Loading ...
Failed to load data.

Show more
Loading ...
Failed to load data.