GSP special   •   Publicitate   •   LA PROVINCIA

Implicarea La Provincia în sportul românesc: un angajament puternic

Articol de Gazeta Sporturilor   —  vineri, 12 decembrie 2025

Am vorbit cu Valentin Popescu, expert marketing sportiv in cadrul Grupului Carmistin, grup ce detine brandul La Provincia.

Reporter: Am remarcat în a doua jumătate a anului în curs o implicare extrem de consistentă în susținerea sportului a celor de la La Provincia?

V.P.: Sunt direcțiile strategice ale proprietarului și fondatorului Grupului Carmistin, domnul Justin Paraschiv, transmise prin CEO-ul Grupului, domnul Andrei Brumaru.

Este grija și preocuparea companiei de a întoarce societății și comunităților din care face parte susținere.


Reporter: A fost un val de acțiuni de marketing sportiv organizate de cei de la La Provincia. Acțiuni cu sportul de masă, cu sportul de performanță, chiar și personalități internaționale din sport?

V.P.: Avem agreat împreună cu cei din conducerea companiei un action plan de marketing sportiv bine conturat.

Din mai 2025, de când colaborez cu La Provincia, am implementat acest plan, din care face parte sportul amator, cu acțiuni care au avut loc în localități sau orașe mai mici, dar acolo unde compania acționează: Mizil, Scornicești, Potcoava, Frâncești, dar și în reședințe de județ, precum Râmnicu Vâlcea, Târgu Jiu, Pitești, Alexandria, Ploiești și, evident, în Capitală.

Avem diferite acțiuni care implică asocierea de imagine cu personalități din sport, precum Ana Maria Brânză, Marian Drăgulescu, Ionel Dănciulescu, Gabi Tamaș, Gabi Torje, Marius Niculae, dar, dacă veți intra pe paginile noastre de socializare, veți vedea că sunt mult mai multe, chiar și internaționale, cum ați remarcat.


Reporter: Am sesizat că sunt multe sporturi pe care compania le susține?

V.P.: Sigur că da: fotbalul, baschetul, handbalul, voleiul, sporturile cu motor, atletismul, tenisul de câmp, alpinismul și alte discipline sportive.

Reporter: Sunt parteneriate și cu echipe de top din Superliga?

V.P.: Hranim sănătos echipe și din prima ligă, precum Universitatea Craiova, Petrolul Ploiești, FC Argeș sau Dinamo București, dar și din ligile secunde.

Reporter: Iese în evidență o foarte mare grijă pentru sectorul juvenil?

V.P.: Da, și ne bucură că ați remarcat acest lucru. Este o direcție clară și o preocupare la care ader cu mare plăcere în munca mea.

Acțiuni precum „Mingi pentru suporteri” sau „Ne echipăm pentru sport” sunt dedicate în special copiilor care practică sport și față de care Grupul Carmistin manifestă o atenție deosebită.

Show more
Loading ...
Failed to load data.

Show more
Loading ...
Failed to load data.